iweX Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Är Facebook segt för nån av er? Sidan laddas inte osv.. Asstörande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Är Facebook segt för nån av er? Sidan laddas inte osv.. Asstörande. Japp.. Har varit så sen igår till och från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Är det bara för mig facebook inte fungerar öht? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Är det bara för mig facebook inte fungerar öht?Till och från funkard et inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 (redigerad) Haha, fyfan vilken äcklig människa. Srsly. http://www.facebook.com/profile.php?=743264506 .............. Redigerad 25 april, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Haha, fyfan vilken äcklig människa. Srsly. http://www.facebook.com/profile.php?=743264506 .............. Åh, fy fan så ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 (redigerad) Haha, fyfan vilken äcklig människa. Srsly. http://www.facebook.com/profile.php?=743264506 .............. Oh..you got me.. Redigerad 25 april, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 (redigerad) Haha, fyfan vilken äcklig människa. Srsly. http://www.facebook.com/profile.php?=743264506 .............. Åh, fy fan så ful! Oh..you got me.. Vad har jag gjort för att kallas äcklig? Missat något? Redigerad 25 april, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Vad har jag gjort för att kallas äcklig? Missat något? Jag är rädd för att stallet alltid kommer att sakna några hästar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Jag är rädd för att stallet alltid kommer att sakna några hästar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Jag är rädd för att stallet alltid kommer att sakna några hästar. Iofs behöver inte det vara sant, han kanske tänker ett steg längre än dig. För nu påstår ju Gof att alla med facebook är äckliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Haha, fyfan vilken äcklig människa. Srsly. http://www.facebook.com/profile.php?=743264506 .............. Vad i helvete vill du!? Ha?!??! SKA JAG KOMMA OCH SPÖA SKITEN UR DIG ELLER? GE FAN I ATT HÅLLA PÅ SÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Haha, fyfan vilken äcklig människa. Srsly. http://www.facebook.com/profile.php?=743264506 .............. Haha, fattade inte ett piss där ett tag. Men sen fattade jag. Jag är rädd för att stallet alltid kommer att sakna några hästar. :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Facebookservrarna fuckar ur totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Idag har det verkligen varit uselt. Jag och min vän har försökt skapa ett evenemang till våran studentmottagning, men det vägrade fungera. Vi försökte i hur många timmar som helst innan vi gav upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 WHAAAAAAAAAAAT?!?!? Hur länge har man kunnat gilla enskilda kommentarer? Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 "david d. davidsson 20 gemensamma vänner" JAMEN Bara för att dom känner honom behöver inte betyda att JAG känner fanskapet.. BLAAAAH Nej, därav "kanske":t i "Personer du kanske känner". Det är dock rätt udda när den föreslår folk man har en, två, eller kanske rentav ingen, gemensam vän. Hur tänker Facebook där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Har de tagit bort funktionen där man kunde ladda upp flera bilder samtidigt? Jag vill lägga upp bilder från min resa men om jag bara kan ta en bild i taget så får det fan vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Har de tagit bort funktionen där man kunde ladda upp flera bilder samtidigt? Jag vill lägga upp bilder från min resa men om jag bara kan ta en bild i taget så får det fan vara.. Skaffa en Mac, lägg bilderna i ett album i iPhoto, tryck på Facebook-knappen och vips så är alla bilder uppe. YEEES, SCORE. Gjorde min andra vän-rensning. Fick bara bort 20. Har totalt fått bort 90 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Har de tagit bort funktionen där man kunde ladda upp flera bilder samtidigt? Jag vill lägga upp bilder från min resa men om jag bara kan ta en bild i taget så får det fan vara.. Nope, jag laddade precis upp ett trettiotal bilder från P&L. Men jag tror du kan behöva senaste flash playern - laddas enkelt ner från adobe.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts