Siana Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Sådant får jag ofta. Bara att skita i't. Edit: Har emellertid alltid undrat vad som händer om man accepterar en sådan person. Är de reklambotar, eller kommer de lägga till en på msn och skicka virus? Eller vad är grejen? Det är folk som marknadsför mm, de kommer att bjuda in dig till en massa grupper och fansites förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Äre bara för mig som Facebook är konstigt? Det står att jag har en notification, t.ex. "Henrik Karlsson har kommenterat din status", så trycker jag för att läsa men när jag kommer fram finns ingen kommentar alls. Händer ibland, inte hela tiden. Så, jag måste gå in i min mail för att läsa kommentaren igenom där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 kan de inte vara att han kommenterat, sen tagit bort kommentaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 kan de inte vara att han kommenterat, sen tagit bort kommentaren? Nej, det har han inte gjort :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Det blir så för alla ibland verkar det som. Skitjobbigt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Det blir så för alla ibland verkar det som. Skitjobbigt faktiskt. Ja, precis nu när jag ska stänga av alla mail som facebook skickar. Får väl vänta med det för att inte missa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 Händer mig också! Sjukt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Jag har varit borta i 1½ vecka och vad jag möts av är horder med ;PPPpPPppp-grupper. Vad är det jag har missat? (Vissa är visserligen ganska roliga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Jag har varit borta i 1½ vecka och vad jag möts av är horder med ;PPPpPPppp-grupper. Vad är det jag har missat? (Vissa är visserligen ganska roliga) Det betyder bara att du har omogna vänner! Nej men seriöst så undrade jag precis samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 De är hysteriskt roliga, fyi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Det är ju den nya "grejen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 The new internet meme ;PPPpPpPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 De är hysteriskt roliga, fyi. This! Egentligen grymt fånigt..men så är det inte det ;PpPppPP;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Är det inte nån gammal fragbite grej eller nå sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Men finns det ingen historia om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Liknande grejer cirkulerade ju på fragbite för ett par år sedan och jag antar att det är därifrån det kommer. |fEsT:pPPpPPppPp| var ju också en ganska populär meme där ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Är det inte nån gammal fragbite grej eller nå sånt? Stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Men finns det ingen historia om det? Populärt på Fragbite för x antal år sedan... Tja Var på ||FEST| xD stRULa me en BRUD xDD :PP Hon hAde string ;PpPPPpPPpPPpp sen drog jag :PPpPPppPppPPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 (redigerad) Populärt på Fragbite för x antal år sedan... Tja Var på | |FEST| xD stRULa me en BRUD xDD P Hon hAde string ;PpPPPpPPpPPpp sen drog jag :PPpPPppPppPPP "drog på fest:pPpP slog ner en kille:pPPpPP sen drog jag:pPPP var det väl ändå`? Redigerad 23 april, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 "drog på fest:pPpP slog ner en kille:pPPpPP sen drog jag:pPPP var det väl ändå`? "Originalet" har jag ingen aning om, men "drog på |fFeST| :pPpp gjorde någonting :pPppPPp sen drog jag :PPpPP" kom i många olika former när det var populärt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts