eXotic Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Okej, någon som vet hur man löser det här med nyheter på nya designen? Jag vill inte ha fucking nyheter, jag vill ha statusuppdateringar! Någon som fattar vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Okej, någon som vet hur man löser det här med nyheter på nya designen? Jag vill inte ha fucking nyheter, jag vill ha statusuppdateringar! Någon som fattar vad jag menar? Näe jag har itne ens fått nya designen än. FAN! Men jag läste nåt om nån som skrev att man fick trycka fram det på vänstersidan på nåt skumt sätt. Ska se om jag kan hitta vad hon skrev. Annars får du väl leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Näe jag har itne ens fått nya designen än. FAN! Men jag läste nåt om nån som skrev att man fick trycka fram det på vänstersidan på nåt skumt sätt. Ska se om jag kan hitta vad hon skrev. Annars får du väl leta. Mjo, det är på vänstersidan. Men statusuppdateringsknappen finns inte där. Nyheterna suger ju, skiten ligger inte i ordning och klickar man på nyheter en gång så ligger det en viss sorts saker där, klickar man sedan igen så ligger det helt andra saker där. Äckligt när det är så oorganiserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Själv så kan jag ibland inte se statusuppdateringar eller nyheter. Står att det inte finns något att visa, tydligen. Jävla skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Fan vad jag stör mig på att profil och sånt är på höger sida, och logga ut, vänner osv är i en drop down meny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Har fortfarande inte fått nya designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Har fortfarande inte fått nya designen. *hm* Nej, här syns det då inte till någon ny design. Däremot så åker min profil ner ungefär tre gånger per dag. *EDIT* Nya designen är ... helt okej. Redigerad 10 februari, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag orkar inte med alla Youtubevideos, vem som blev vilken Twilight-karaktär och vem Susanna Puzzanna nyss blev vän med. Kan man inte sålla ut de nyheterna man inte vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag orkar inte med alla Youtubevideos, vem som blev vilken Twilight-karaktär och vem Susanna Puzzanna nyss blev vän med. Kan man inte sålla ut de nyheterna man inte vill ha? Du kan dölja nyheter från vissa personer, förutom det vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Du kan dölja nyheter från vissa personer, förutom det vet jag inte. Man kan ju även dölja appsen, så man slipper dem. Dock tycker jag en bra tumregel är att folk som visar sina Twilightkaraktärresultat är rätt värda att dölja. Halva min vännerlista är dolda, typ. Bra bloggning i ämnet: http://blogg.stureplan.se/viktor/2009/10/1...bookanvandande/ Redigerad 9 februari, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Man kan ju även dölja appsen, så man slipper dem. Dock tycker jag en bra tumregel är att folk som visar sina Twilightkaraktärresultat är rätt värda att dölja. Halva min vännerlista är dolda, typ. Bra bloggning i ämnet: http://blogg.stureplan.se/viktor/2009/10/1...bookanvandande/ Är ni på att göra en fanpage om DJ Nisse Berg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Jag har fått ny design. Live Feeden (News Feed - Recent) är dock helt trasig. Jag får gamla och nya meddelanden blandade och samma sak finns inte ens alltid med i nya News Feed. Verkar vara fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Bump Är det någon som vet hur facebook tar fram de så kallade Suggestions (förslag)? uppe i högra hörnet kommer det alltid upp förslag på vänner när man loggar in. Så min fråga är, Hur tar facebook fram de här förslagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Bump Är det någon som vet hur facebook tar fram de så kallade Suggestions (förslag)? uppe i högra hörnet kommer det alltid upp förslag på vänner när man loggar in. Så min fråga är, Hur tar facebook fram de här förslagen? Den kollar väl gemensamma vänner, nära platser etc. etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Den kollar väl gemensamma vänner, nära platser etc. etc. Gemensamma vänner och nära platser.... Skumt, har fått vänförslag på personer ingen utav mina vänner är vän med och som har bott i USA flera gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Gemensamma vänner och nära platser.... Skumt, har fått vänförslag på personer ingen utav mina vänner är vän med och som har bott i USA flera gånger! Gemensamma grupper, intressen och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Gemensamma grupper, intressen och annat. "...och annat" kan du utveckla det? får för mig att facebook scannar av hårddisken i jakten på intressen , gör dom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 "...och annat" kan du utveckla det? får för mig att facebook scannar av hårddisken i jakten på intressen , gör dom det? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Bump Är det någon som vet hur facebook tar fram de så kallade Suggestions (förslag)? uppe i högra hörnet kommer det alltid upp förslag på vänner när man loggar in. Så min fråga är, Hur tar facebook fram de här förslagen? De vet ju vilka på din msn som har/inte har Facebook. Jag tycker det låter rimligt att de då föreslår dig att bli vän med personer du har på msn, men inte på Facebook. Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 De vet ju vilka på din msn som har/inte har Facebook. Jag tycker det låter rimligt att de då föreslår dig att bli vän med personer du har på msn, men inte på Facebook. Kanske? Jag känner personen IRL men har inte personen på msn eller nå liknande, hur kan Facebook veta att jag känner den personen? (nej det är ingen gemensam vän, får bara som förslag att jag ska adda personen som vän) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts