Jump to content

Facebook

Renard
 Share

Recommended Posts

2011-10-03 at 13:26, Renard skrev:

Är det bara jag som inte längre ser "gemensamma vänner" när jag går in på någons profil?

Jag ser inte det heller. Om man är inne på någons profil och klickar på personens vänner så kan man välja att se ens gemensamma vänner därifrån. Lite krångligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2011-10-03 at 16:36, Renard skrev:

Inte ens när jag går in på en persons "vänner" hittar jag gemensamma vänner. Da fuck?

Ny FB är verkligen ingen höjdare.

Boxen på vänster sida där det står "sök på namn" är vart du ska kolla. Där finns en massa olika alternativ, bl. a. gemensamma vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2011-10-03 at 18:33, ZcruweN skrev:

Vad snackar ni om? :S

Är det timeline ni snackar om eller?

För för mig är det såhär direkt när jag går in på en person jag har många gemensama med, i en ruta direkt till höger

post-7188-0-26290900-1317666765.jpg

Inte för mig hittar inte nåt om vilka som är gemensamma vänner kollat noga på deras profil samt vänner hittar inte ett skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2011-10-04 at 19:55, Lajnux skrev:

Nej, min vän.

Gött!

Lustigt, kommer upp en random motorcyclist om man går in direkt på http://profile.ak.fb...rofile-ak-snc4/ (den address som alla profilbilder ligger på).

Hmm, lr kanske inte. I Chrome och Safari var det samma ansikte som syntes i alla fall. I FF blev det bara error.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2011-10-04 at 20:01, aikjonas12 skrev:

Gött!

Lustigt, kommer upp en random motorcyclist om man går in direkt på http://profile.ak.fb...rofile-ak-snc4/ (den address som alla profilbilder ligger på).

Hmm, lr kanske inte. I Chrome och Safari var det samma ansikte som syntes i alla fall. I FF blev det bara error.

Du menar killen med mittbena och skinnpaj? Mycket underhållande! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...