Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Hejsan. Ja, när jag spelar WoW och sitter inne på Ventrilo så ökar pingen avsevärt. Upp till ca 1500. Men om jag sedan alt tabbar ner och bara har ventrilo uppe så funkar det utmärkt. Jag hör alltså inte vad folk säger på Ventrilo pga lagget. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Din dator är kass, köp ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Hejsan. Ja, när jag spelar WoW och sitter inne på Ventrilo så ökar pingen avsevärt. Upp till ca 1500. Men om jag sedan alt tabbar ner och bara har ventrilo uppe så funkar det utmärkt. Jag hör alltså inte vad folk säger på Ventrilo pga lagget. Vad ska jag göra? Man ska vl kunna ställa ner voice codec så att det inte tar lika mycket bandbredd. Har du kört flytande innnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Hejsan. Ja, när jag spelar WoW och sitter inne på Ventrilo så ökar pingen avsevärt. Upp till ca 1500. Men om jag sedan alt tabbar ner och bara har ventrilo uppe så funkar det utmärkt. Jag hör alltså inte vad folk säger på Ventrilo pga lagget. Vad ska jag göra? Kör i windowed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Kör i windowed. Testade det, hjälpte inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Men som Alle090 sa har du kunnat kört det förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Men som Alle090 sa har du kunnat kört det förut? Jopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Prova installera om programmet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 checka så att du inte har PIO läge som överföring mot hårddisken. Musik och Ventrilo brukar allmänt hacka och lagga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Det funkar nu, ingen aning om vad som var felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts