RavenE Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Finns det någon möjlighet att få iTunes att synka med den musikmapp jag lagt in i programmet? Lägger jag in en ny låt i den mappen, så måste jag själv gå in i programmet och lägga till låten för att iPoden ska synka. Lägger jag då in några låtar så blir det drygt. Alltså. Kan iTunes synkronisera med mappen, så om jag lägger in nya låtar i mappen, så läggs de även in i iTunes? Redigerad 16 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Hmm... Lägg en genvög till mappen vart du vill ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Hmm... Lägg en genvög till mappen vart du vill ha den What? Musikmappen som jag har lagt in i iTunes ligger under C:\MULTIMEDIA\Musik\Musik på iPoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Är Itunes ett måste då??? Kan du inte bara gå in i Ipoden och sedan skapa en genväg av mappen i på skrivbordet så varje gång du kör in ipoden i datan så drar du bara din musik till genvägs mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Om du inte behöver iTunes. YamiPod! Det bättre alternativet # stand alone program, no installation required # iPod is automatically recognized # mp3 and AAC files can be copied to/from iPod # read/write access to mp3 id3 and AAC infos # playlist support (On-The-Go included) # playlists import (PLS,M3U) # playlists export (PLS,M3U) # full unicode support # auto-download new versions # advanced song import/export settings # 2 restore features # built in music player # iPod informations # 2 search features # remove duplicated tracks # find lost music files # easy ratings edit # PC to iPod synchronization # create and edit notes (with unicode support) # automatically update song playcounts # News RSS and podcasts to iPod upload # Growl support (Apple only) # export song lists to HTML or plain text files # multiple iPods support # Last.fm support Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Eller Anapod Explorer som är det ännu bättre alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Sharepod då? Det är yesterday's news eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Sharepod då? Det är yesterday's news eller? Japp. Sen Anapod började gå att få tag på igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Japp. Sen Anapod började gå att få tag på igen. Jaha, där ser man. Äsch, det orkar jag inte berätta för min syster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Jaha, där ser man. Äsch, det orkar jag inte berätta för min syster. Hon skulle inte kunna använda det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts