Shady_4_life Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 tja, som titlen säger, så letar jag efter en extern hårddisk för en billig peng, och de är då 500GB jag letar efter för högst 1000-1200... jag vet alla dom sidorna med pricerunner och sånt, men ja vet fortf inte vilken som verkligen är värd pengarna? kan du hjälpa, gör gärna de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 tja, som titlen säger, så letar jag efter en extern hårddisk för en billig peng, och de är då 500GB jag letar efter för högst 1000-1200... jag vet alla dom sidorna med pricerunner och sånt, men ja vet fortf inte vilken som verkligen är värd pengarna? kan du hjälpa, gör gärna de då Maxtor / Western är nog bäst. Har en Maxtor på 500 gig fungerar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Maxtor / Western är nog bäst. Har en Maxtor på 500 gig fungerar utmärkt. aha, tack e det snabbt att t.ex packa upp saker i den eller föra över saker? t.ex filmer och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Enligt säkra källor (visa personer på det här forumet ) så är Maxtor det sista man ska köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Enligt säkra källor (visa personer på det här forumet ) så är Maxtor det sista man ska köpa. jassåå?? men vilket märke ska det va då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Mybook ska enligt de som har en vara bra. Jag tror att den på 500gb ska ligga runt 1000:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 aha, tack e det snabbt att t.ex packa upp saker i den eller föra över saker? t.ex filmer och så? Går fort för mig, En film tar cirka 1 min. Filmen är då på ~700MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Går fort för mig, En film tar cirka 1 min. Filmen är då på ~700MB. jaha? men vem ska jag lita på?? fattar nada av sånt här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 jaha? men vem ska jag lita på?? fattar nada av sånt här.. Jadu, Enligt mig är den bra. Den duger för mig.. Sök lite grann titta pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 En skit bra extern hårddisk från Western http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=332163 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) GLÖM Redigerad 16 december, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 En skit bra extern hårddisk från Western http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=332163 Vad har du för erfanheter av den .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Har en kompis som har den... Den är bra säger han iallafall... Mer vet jag inte men han säger att han rekommenderar den mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Har en kompis som har den... Den är bra säger han iallafall... Mer vet jag inte men han säger att han rekommenderar den mycket! Lite info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts