daffi90 Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Tja jag har laddat hem multiplayer sakerna men när jag väljer en server och spelet startar atumatisk sen när jag kommer till start menyn och trycker på new game då hänger spelets sig och deet kommer upp skicka inte mm hur gör jag så det går korekt! så jag kan börja köra MP! vilken patch mm funkar ej att patcha för då står det old version ! can not patch !! behöver hjälp hur fixar jag så jag kan köra mp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Tja jag har laddat hem multiplayer sakerna men när jag väljer en server och spelet startar atumatisk sen när jag kommer till start menyn och trycker på new game då hänger spelets sig och deet kommer upp skicka inte mm hur gör jag så det går korekt! så jag kan börja köra MP! vilken patch mm funkar ej att patcha för då står det old version ! can not patch !! behöver hjälp hur fixar jag så jag kan köra mp!! Har du 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daffi90 Skrivet 16 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Har du 2.0?ja jag har 2.0! hur fixar jag det som kan du hjälpa mig !!! jag ahr laddat hem SA:MP v.0.2.2 hur fixar jag det så det slutar hänga sig när jag trycker på NEW GAME hur gjorde du??? Hur blir man medlem så man kan köra multiplayer?länk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) ja jag har 2.0! hur fixar jag det som kan du hjälpa mig !!! jag ahr laddat hem SA:MP v.0.2.2 hur fixar jag det så det slutar hänga sig när jag trycker på NEW GAME hur gjorde du??? Tanka och installera: http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...der_Patch;74661 Redigerad 16 december, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeadZone Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 det ska inte komma fram nån meny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 det ska inte komma fram nån meny. MEEEN GRATTIS Det är därför jag hjälpte han. Dra bara upp gamla trådar om du har nått vettigt att tillföra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Lånar tråden Hur ska man göra för att man ska kunna åka i samma bil när man lirar online? Vi sitter på LAN, och vill liksom åka i samma bil som varandra osv. Vi spelar alla med SAMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Lånar tråden Hur ska man göra för att man ska kunna åka i samma bil när man lirar online? Vi sitter på LAN, och vill liksom åka i samma bil som varandra osv. Vi spelar alla med SAMP. Knappen 'G' är för att hoppa in som passagerare. Och 'k' för att skjuta, alltså luta sig ut med ett vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts