antetheman Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 hur ska man göra för att hinna på updraget från asuka eller vad hon där man ska köra på stånd där det står colombianer har någon nån taktik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 kör runt i hela liberty city och hitta alla nio först, sen börjar du krossa dom, ( det enda problemet jag hade vara att bilen började brinna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 lär dig utantill var alla cafeén finns eller pricka ut dem på en karta av Liberty sen är det bara att komma på den bästa vägen det lönar sig att börja i Portland o sen fara till Staunton o sen till SSV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 de heter inte cafe de heter esspresso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 de heter inte cafe de heter esspresso. Har någon påstått att uppdraget heter café? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 uppdraget heter:esspreso-2-go. och alla skriver att de heter cafe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 uppdraget heter:esspreso-2-go. och alla skriver att de heter cafe Ingen har skrivit det i den här topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 kör runt i hela liberty city och hitta alla nio först, sen börjar du krossa dom, ( det enda problemet jag hade vara att bilen började brinna ) Jaha. Själv sprängde jag dom med bazookan man fick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 kollar du längre upp på sidan där skriver nåra "cafe"istället för "espresso" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) kollar du längre upp på sidan där skriver nåra "cafe"istället för "espresso" :o Om det är Scotty du menarr så har du missupfattat allt. Han skrev att men skulle leta upp alla cafen inte att uppdraget hette cafe 2-go Redigerad 26 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 e de mitt fel att kuk uppdraget heter så??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 e de mitt fel att kuk uppdraget heter så??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om jag var du skulle jag skära ner på postandet ett tag, senast nån hade så hög post per day som du blev han hybernating... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts