Karatemorfar Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Har faktiskt inte önskat mig något alls i julklapp.. Så, det ska bli spännande att se vad man får ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Det enda jag önskar mig är väl en flaska hårspray. Men sedan så är jag urfattig och kan inte köpa julklappar till familjen så jag har inte sagt något till dem. Snart kommer nog en period då jag säger att jag inte vill ha något och förstör julstämningen. Skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 En sådan här: Har länge tänkt skaffa en synth (där man rattar in ljudvågorna och allt sådant, inget keyboard) och nu till jul kommer jag nog önska mig en. Den på bilden verkar jättebra, ska testa en sådan imorgon. Det balla är att jag kan köra min gitarr genom den, lägga på effekter från synten osv. Tror det kan bli väldigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Ser fräck ut R2! Vet inte om jag postat här redan... Jag har nästan gett upp med julklappar, jag får nästan aldrig vad jag önskat ändå. Jag vill bara ha kalsonger och en GH-gitarr till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Det enda jag vill ha i julklapp är några böcker och lite lugn och ro. I övrigt önskar jag mig blygsamt en framtida professur (jag kan t.ex. tänka mig den Skytteanska i Uppsala), choklad, snö och att det här forumet inför en ignorera-trådar-funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Jag är en ytters tråkig person så jag har bara önskat mig pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Rakapparat Skivor Plånbok Kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 En kaffeburk, en sån fyrkantig lika stor som ett kaffepaket. En skjorta Simba i naturlig storlek Överaskningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 (redigerad) Jag önskar mig parfym, pengar och kläder. Redigerad 8 december, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Ska önska mig en badrock också, kom jag på. En pyjamas också, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Mp3 + pengar så blir jag glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Moderkort, processor, RAM Pengar alternativt en stor rymlig hockeyväska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Nytt grafikkort. En joystick. Pengar. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Johannes Önskelista - en lista på saker jag önskar mig 1. hårspray 2. en fet mobil 3. ekonomi att spendera hela nästa sommar i London 4. t-shirtar 5. vinylspelare 6. att Zucchini Drive ska spela live åt mig (går bra som födelsedagspresent) 7. party 8. vårdnaden över mina framtida barn 9. vanilla coke i en massa last(bilar) 10. långärmade tröjor utan dragkedja 11. en god drink 12. traditionsenlig julklappsutdelning i sann våran-familj-anda 13. slippa se Kalle Anka med store lille storebror Sådärja, nu sitter den på kylskåpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 En sådan här: Har länge tänkt skaffa en synth (där man rattar in ljudvågorna och allt sådant, inget keyboard) och nu till jul kommer jag nog önska mig en. Den på bilden verkar jättebra, ska testa en sådan imorgon. Det balla är att jag kan köra min gitarr genom den, lägga på effekter från synten osv. Tror det kan bli väldigt kul. Varför inte önska en Moog Voyager? Kostar väl bara en ~30k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Jag önskar mig böcker, filmer och ett gymkort. Gymkortet har jag redan fått, ser fram emot böckerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Ingenting faktiskt. Eller det är ju klart att det finns mycket man önskar man kunde få.. Men en liten slant skulle inte vara helt fel. Eller kanske några cd-skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Egentligen ingenting, men jag har blivit otroligt lat på sistone med att raka mig med hyveln, så jag funderar om man ska önska sig en rakapparat, såg reklam om en från Philips, en snubbe som får en massa klappar som han slänger sen får han en rakapparat som han gillar, den är säkert bra. Sen lär jag väl få det vanliga, kläder, filmer, pengar, godis, sånt som jag inte önskar men får ändå. Redigerad 10 december, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts