Jump to content

Vad önskar ni er?

MyStiC
 Share

Recommended Posts

Mirrors Edge (360) och pengar. Sedan återstår att se om jag köper CoD 5 i mellandagarna, eller om jag sparar pengarna jag är ganska säker på att jag får till att köpa Skate 2. när det kommer ut den 17 januari 09. Det är ett tufft val. Hoppas att jag verkligen får Mirrors Edge, och att jag får pengar så att jag har råd med båda spelen. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir som ett litet barn på nytt när det vankas jul så min önskelista blev ganska lång i år :P Överst på listan står iallafall ett par riktigt stora, sköna och fluffiga mjukisbyxor och till det en passande hood tröja :) Sen har jag också önskat mig Mirrors Edge och Need for speed: Undercover till Xbox 360. Pengar står där också. Sen skulle jag allt behöva en 1TB extern hårddisk, någonting jag verkligen behöver. Åh, jag kom på att allra överst på listan har jag satt det här mjukis-setet. Så sjukt snyggt! Tycker jag iaf <_<

post-10731-1228503086_thumb.jpg

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte firat jul på 4 år och detta blir jul nr.5 som inte firas men jag klagar inte. Ser ingen point längre med det hela eftersom hela min släkt och familj är så splittrad. Har inte direkt något bra förhållande med någon i min familj förutom min syster men även det ligger på en tunn tråd. Fick en inbjudan av min syster att fira jul med hennes ex och hans familj men jag avstod.

Jag är min egen jultomte på julen så jag önskar mig ingenting.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inatt kom jag att tänka på att jag skulle vilja ta upp målandet igen. Allt har legat nere sedan gymnasiet. Så ska nog förutom byxorna även önska staffli, målarduk, akrylfärg och lite penslar. Man sitter liksom med idéer i huvudet som man inte kommer någon vart med. Måste ta upp min kreativa sida igen alltså, kan nog hjälpa lite när man är frustrerad också. Men då får det bli något slags kombinerad julklapp/födelsedag med betoning på födelsedag eftersom man fyller på trettondagsafton...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor