Frusciante Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Två skivor, en Ajax-tröja, en bok och pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Mirrors Edge (360) och pengar. Sedan återstår att se om jag köper CoD 5 i mellandagarna, eller om jag sparar pengarna jag är ganska säker på att jag får till att köpa Skate 2. när det kommer ut den 17 januari 09. Det är ett tufft val. Hoppas att jag verkligen får Mirrors Edge, och att jag får pengar så att jag har råd med båda spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Föräldrarna bad mig skriva en lista när de var här sist, om jag minns rätt såg den ut som följande: en miniblender soffkuddar en extern hårddisk ett par handskar Vi var och köpte tyg också som mamma ska förvandla gardiner, så det ska jag få också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 En kaffebryggare. Nånting mer var det, men det har jag glömt bort helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) Blir som ett litet barn på nytt när det vankas jul så min önskelista blev ganska lång i år Överst på listan står iallafall ett par riktigt stora, sköna och fluffiga mjukisbyxor och till det en passande hood tröja Sen har jag också önskat mig Mirrors Edge och Need for speed: Undercover till Xbox 360. Pengar står där också. Sen skulle jag allt behöva en 1TB extern hårddisk, någonting jag verkligen behöver. Åh, jag kom på att allra överst på listan har jag satt det här mjukis-setet. Så sjukt snyggt! Tycker jag iaf Redigerad 5 december, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Har redan fått två biljetter till Metallica i vår, och en biljett till Oasis. Förutom det blir det nog bara lite kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Önskar mig en dörr. Och lite pengar. Men bara lite. Men fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Jaa...i år blir det väl...inget? vet bara att jag själv ska köpa Skoterhandskar Vinterskor (om jag orkar) Gissar att jag får nå kläder eller annat värdelöst krimskrams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Önskar mig en portal-gun Pengar En dator som klarar alla spel som kommer ut och som har kommit ut på high! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Slashs självbiografi och pengar till denna. Sedan följer en lång lista på ~30 st. filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Ett stycke Nikon 50mm 1,4f Nikkor objektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Skor, strumpor, spindelben, fred på jorden och en jävla fitta. Tänkte önska mig ett barn i Afrika, men det fick jag nog av förra året. Har fem stycken där borta nu som kristnats och krishnats till "Birk Borkason 1, 2, etc." för min räkning. Kvalitet>kvantitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 E-trummset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Ingenting faktiskt. Vet inte vad jag ska önska mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Slashs självbiografi och pengar till denna. Ge mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Jau, tänkte skriva en ny dator, men har fått reda på att en dator som vi skulle beställa för ett tag sen är beställd så den har jag nog hemma imorn, så då sket sig det till jul... Annars så vill jag väl ha en bas+förstärkare till jul Det var nog allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Vet inte riktigt. En blixt kanske. Och pengar. Eller en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Guitar Hero World Tour. Ska betala 1000:- själv, sen så bjuder morsan på resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) Jag har inte firat jul på 4 år och detta blir jul nr.5 som inte firas men jag klagar inte. Ser ingen point längre med det hela eftersom hela min släkt och familj är så splittrad. Har inte direkt något bra förhållande med någon i min familj förutom min syster men även det ligger på en tunn tråd. Fick en inbjudan av min syster att fira jul med hennes ex och hans familj men jag avstod. Jag är min egen jultomte på julen så jag önskar mig ingenting. Redigerad 7 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Inatt kom jag att tänka på att jag skulle vilja ta upp målandet igen. Allt har legat nere sedan gymnasiet. Så ska nog förutom byxorna även önska staffli, målarduk, akrylfärg och lite penslar. Man sitter liksom med idéer i huvudet som man inte kommer någon vart med. Måste ta upp min kreativa sida igen alltså, kan nog hjälpa lite när man är frustrerad också. Men då får det bli något slags kombinerad julklapp/födelsedag med betoning på födelsedag eftersom man fyller på trettondagsafton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts