Nik. Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Jag tar och bumpar denna tråd nu eftersom julen närmar sig med stormsteg! Just i detta ögonblick så håller jag på med min önskelista.. går knappast bra! detta är det jag kommit på jag vill ha. 1. PC-spel: Left 4 dead. (http://prisjakt.nu/produkt.php?p=148332) 2. PC-spel: day of defeat: Source (http://prisjakt.nu/produkt.php?p=104418) 3. Pengar 4. bandtröjor Är det nån som vet vart man kan hitta billiga och bra bandtröjor med motiven "Pantera, Slayer, Within temtation etc."? och, vad önskar ni er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 och, vad önskar ni er? Egentligen är jag rätt tillfreds på det materiella stadiet, men en sån där kopiator/scanner/skrivare vore väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 1. Inget. 2. Inget. 3. Pengar. Men jag kommer nog få någonting på farmor och farfars sida, bara för syns skull då vi har en liten knatte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 1.Cod5 2.Resistance 2 3. Jävligt med choklad 4. kanske lite kläder 5. pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 SL-kort för VT09. Nya lurar till mp3-spelaren (mina gamla gick sönder för ett par månader sen så kör med iRivers defaultlurar ) Ny skolväska stor nog för min laptop när jag känner för att ha med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) Pengar. Mer pengar. En söt flicka Redigerad 5 december, 2008 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 En söt flicka ... Jag önskar mig några musikskivor bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) Diverse köksprylar som jag saknarWESTERN DIGITAL MYBOOK2 STUDIO EDITION 500GB USB2/FW400/800/ESATAWACOM BAMBOO A6 USB V.2LP-skivor___ Redigerad 5 december, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Inget, men jag har fått mina julklappar redan. Fick skissblock plus fina blyerts- och bläckpennor. Naiz. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 ... Jag önskar mig några musikskivor bara. Vadå? Det kan väl vara bra att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 1. Cod5 2. Left4dead 3. GTA IV 4. cdskivor 5. pengar yayy,.. och ofc, schäfer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Jag önskar mig: Halo 3 Saints Row 2 Xbox Live (12 månader) och en gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 NSD Powerball Guiness rekordbok Svenska akademiens språkregler Rökrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Ingenting, i vanlig ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Några par nya byxor har jag önskat mig, dem jag har börjar bli rätt slitna. Konstigt, det var ju så trist att få mjuka paket förr, men nu är det skönare att fixa dem hårda sakerna själv så det inte blir fel. Mer än så kommer jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) Brukar inte önska mig saker, men i år vill jag ha första säsongen av Vänner, skulle vara en fin julklapp. Of course, pengar skulle inte heller sitta fel det heller.. Redigerad 5 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Om jag ska önska mig någonting så blir det nog kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Ett stycke http://www.kapitalist.nu/bilder/115-200708271608300px-xbox_360.jpg Och ett stycke Jodå, det finns vi som inte har IV än. Har längtat efter det sedan jag hörde talas om det första gången. Snacka om att man längtar tills den 24:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 En morgonrock och pengar till ett elektroniskt trumset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Inget, as usual. Men det ska ju alltid köpas något så jag har förbjudit alla att köpa presentkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts