Vice. Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) J*vla sk*t! Så förbannad nu. Vi var hos Victorias morsa syrra, kille och unge och firade jul idag. Hade, som ni antagligen vet, önskat mig presentkort på GAME. Enbart, det. Vill inte ha något annat, inget annat intresserar mig, allt annat jag behöver köpa kan jag köpa själv. Detta är helt sjukt, vet ni vad jag får!? GODIS! WTF!? Jag får 90% GODIS! Som en jefla unge! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ranting.gif För att detaljera: En poketbok, nån snyfthistoria om en svensk knarkoman som får sitta i fängelse i Colombia, 2 snappsglas, och godis, en j*vla massa godis. PEZ gods bla. Ni vet en såndär plastsak där man drar huvudet bakåt så godiset kommer fram. Snikers i määängder, och plopp... Gaah... Samma sak varje år, får ALLTID, sånt mög jag inte vill ha. Ska fira med min familj imorgon, hoppas de ger mig bättre saker... http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ranting.gif Redigerad 23 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 J*vla sk*t! Så förbannad nu. Vi var hos Victorias morsa syrra, kille och unge och firade jul idag. Hade, som ni antagligen vet, önskat mig presentkort på GAME. Enbart, det. Vill inte ha något annat, inget annat intresserar mig, allt annat jag behöver köpa kan jag köpa själv. Detta är helt sjukt, vet ni vad jag får!? GODIS! WTF!? Jag får 90% GODIS! Som en jefla unge! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ranting.gif För att detaljera: En poketbok, nån snyfthistoria om en svensk knarkoman som får sitta i fängelse i Colombia, 2 snappsglas, och godis, en j*vla massa godis. PEZ gods bla. Ni vet en såndär plastsak där man drar huvudet bakåt så godiset kommer fram. Snikers i määängder, och plopp... Gaah... Samma sak varje år, får ALLTID, sånt mög jag inte vill ha. Ska fira med min familj imorgon, hoppas de ger mig bättre saker... http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ranting.gif HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 J*vla sk*t! Så förbannad nu. Vi var hos Victorias morsa syrra, kille och unge och firade jul idag. Hade, som ni antagligen vet, önskat mig presentkort på GAME. Enbart, det. Vill inte ha något annat, inget annat intresserar mig, allt annat jag behöver köpa kan jag köpa själv. Detta är helt sjukt, vet ni vad jag får!? GODIS! WTF!? Jag får 90% GODIS! Som en jefla unge! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ranting.gif För att detaljera: En poketbok, nån snyfthistoria om en svensk knarkoman som får sitta i fängelse i Colombia, 2 snappsglas, och godis, en j*vla massa godis. PEZ gods bla. Ni vet en såndär plastsak där man drar huvudet bakåt så godiset kommer fram. Snikers i määängder, och plopp... Gaah... Samma sak varje år, får ALLTID, sånt mög jag inte vill ha. Ska fira med min familj imorgon, hoppas de ger mig bättre saker... http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ranting.gif Äsch då Vice, plopp är ju gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 J*vla sk*t! Så förbannad nu. Vi var hos Victorias morsa syrra, kille och unge och firade jul idag. Hade, som ni antagligen vet, önskat mig presentkort på GAME. Enbart, det. Vill inte ha något annat, inget annat intresserar mig, allt annat jag behöver köpa kan jag köpa själv. Detta är helt sjukt, vet ni vad jag får!? GODIS! WTF!? Jag får 90% GODIS! Som en jefla unge! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ranting.gif För att detaljera: En poketbok, nån snyfthistoria om en svensk knarkoman som får sitta i fängelse i Colombia, 2 snappsglas, och godis, en j*vla massa godis. PEZ gods bla. Ni vet en såndär plastsak där man drar huvudet bakåt så godiset kommer fram. Snikers i määängder, och plopp... Gaah... Samma sak varje år, får ALLTID, sånt mög jag inte vill ha. Ska fira med min familj imorgon, hoppas de ger mig bättre saker... http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ranting.gif Jag kan se det framför mig. En 27-årig(?) man ställer sig upp i rummet och skriker, illröd i ansiktet, JAG VILL SPEEEIILEEEEEE!!!!!! Kastar godiset och springer ut ur rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag kan se det framför mig. En 27-årig(?) man ställer sig upp i rummet och skriker, illröd i ansiktet, JAG VILL SPEEEIILEEEEEE!!!!!! Kastar godiset och springer ut ur rummet. Vice alltså. Han är så söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Jag kan se det framför mig. En 27-årig(?) man ställer sig upp i rummet och skriker, illröd i ansiktet, JAG VILL SPEEEIILEEEEEE!!!!!! Kastar godiset och springer ut ur rummet. Jag ser framför mig en ännu äldre man i 50-årsålden som skriker "HÅLL KÄFT OCH ÄT DITT JÄVLA GODIS", springer efter Vice och kastar sig över honom varpå han trycker upp PEZ-plast-saken i röven på Vice. Jag har förövrigt bara önskat mig kärlek och närhet från mina käraste. Redigerad 23 december, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Pengar och Lord of the Rings Online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Kan dock säga att min största önskan gick i uppfyllelse redan idag, så jag är glad som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Kan dock säga att min största önskan gick i uppfyllelse redan idag, så jag är glad som fan. Tillsammans med tjejen igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Tillsammans med tjejen igen? På sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 På sätt och vis. Vad jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Vad jag kan. Du är allt duktig du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag kan se det framför mig. En 27-årig(?) man ställer sig upp i rummet och skriker, illröd i ansiktet, JAG VILL SPEEEIILEEEEEE!!!!!! Kastar godiset och springer ut ur rummet. Det var riktigt nära... Vice alltså. Han är så söt. Haha tack! Jag ser framför mig en ännu äldre man i 50-årsålden som skriker "HÅLL KÄFT OCH ÄT DITT JÄVLA GODIS", springer efter Vice och kastar sig över honom varpå han trycker upp PEZ-plast-saken i röven på Vice. Jag har förövrigt bara önskat mig kärlek och närhet från mina käraste. Som tur var det bara 3 tanter, en unge på 1 månad och två omogna 27 åringar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag har bara önskat mig en sak och det kommer jag få. Det är Guitar Hero 3! Sen kommer jag få kläder, pengar och filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) Har bara önskat mig té till jul samt en halv kopp. Redigerad 24 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Har bara önskat mig té till jul samt en halv kopp. Jag förstår mig inte på dig Cyprez, du blir skitkåt på Postal och du ser té som livets dryck och du blir genast väldigt harmonisk vid tanken av té. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) Jag förstår mig inte på dig Cyprez, du blir skitkåt på Postal och du ser té som livets dryck och du blir genast väldigt harmonisk vid tanken av té. Vänta då tills du lär känna mig. Skämtade bara kanske. Ingen förstår sig på mig. Jag är så komplicerad att jag inte förstår det själv... Fick förresten en mobil som jag önskade mig. Fick den i Fredags, vi firade Lilla Julafton (blä) för första gången. Är i Sollentna nu, så får se vad jag får mer. MHM... Nu ska jag dricka IRISH COFFEE SNART! EDIT: Jag är en harmonisk person. Det är hundra procent sant. Redigerad 24 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 EDIT: Jag är en harmonisk person. Det är hundra procent sant. En harmonisk person med en dynamisk personlighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 En harmonisk person med en dynamisk personlighet? Inte precis. Alltså inte exakt, men ungefär, typ nästan, kanske, ungefär typ sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Yeeey! 850:- På GAME(!!!!), Snappsglas, Boxershorts, en bok och lite annat krimskrams! God jul igen alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts