Carlis Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Ingenting då våran familj har kommit överens om att inte köpa nåt till varandra utan att vi spar pengarna och köper nåt till oss själv i mellandagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Vad ger man till sin 28:a-årige bror som inte har något särskillt intresse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Inget. Möjligtvis pengar kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Vad ger man till sin 28:a-årige bror som inte har något särskillt intresse? En barbara med ett paket kondomer till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 En barbara med ett paket kondomer till. Tänk att jag förstod att du skulle skriva något liknande. Nej, han och jag har inte ett sådant förhållande mellan varandra. Min andra bror däremot skulle jag kunna köpa liknande saker till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Tänk att jag förstod att du skulle skriva något liknande. Nej, han och jag har inte ett sådant förhållande mellan varandra. Min andra bror däremot skulle jag kunna köpa liknande saker till. Det är mig vi pratar om. Duh. Men köp honom bara något litet och symboliskt. Ett litet troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Vad ger man till sin 28:a-årige bror som inte har något särskillt intresse? Strumpor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Vad ska jag ge min pappa, mamma och syster? Pappa är ganska händig, snickrar och håller på, men tror han börjar tröttna på att få en hammare varje julafton. Han gillar andra världskriget och kända slag i övrigt. Mamma vill ha örhängen, det får hon inte. Funderar på att kanske köpa en bok, hon gillar att läsa deckare. Vilken rekommenderar ni? Jag tror att jag ska ge min syrra en sorts "Magic 8-ball" fast i bokform. Man ställer sig själv en fråga, slår upp en sida på måfå i boken och där kan det stå t.ex "Självklart". Vad tycks om en sådan julklapp? Kanske kul att bläddra i lite då och då. Jag har en ekonomi på ca 450 kr, så det är ganska tajt. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 1. Wah Wah-pedal, alt. presentkort på någon musikaffär 2. Uncharted: Drake's Fortune (PS3) 3. Pengar 4. Strängar Min önskelista har nog aldrig varit så enkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) Vad ger man till sin 28:a-årige bror som inte har något särskillt intresse? Dvd-film. Typ. Vad ska jag ge min pappa, mamma och syster? Pappa är ganska händig, snickrar och håller på, men tror han börjar tröttna på att få en hammare varje julafton. Han gillar andra världskriget och kända slag i övrigt. Händig och håller på.. Jag kommer att tänka på såna där modellbyggen som folk sitter och klistrar, målar och grejar med. Flygplan, hangarfartyg, slagskepp, rymdstationer, pansarvagnar m.m. Jag är 101,2% säker på att du kan hitta nåt med andravärldskrigstema. Kanske det vore nåt för farsgubben din att pilla med inne på kammaren? Mamma vill ha örhängen, det får hon inte. Funderar på att kanske köpa en bok, hon gillar att läsa deckare. Vilken rekommenderar ni? http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9170013683 Jag tror att jag ska ge min syrra en sorts "Magic 8-ball" fast i bokform. Man ställer sig själv en fråga, slår upp en sida på måfå i boken och där kan det stå t.ex "Självklart". Vad tycks om en sådan julklapp? Kanske kul att bläddra i lite då och då. Hur gammal är hon? Redigerad 17 december, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Guitar Hero 3 The Killers Hot Fuzz Sen är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Dvd-film. Typ. Händig och håller på.. Jag kommer att tänka på såna där modellbyggen som folk sitter och klistrar, målar och grejar med. Flygplan, hangarfartyg, slagskepp, rymdstationer, pansarvagnar m.m. Jag är 101,2% säker på att du kan hitta nåt med andravärldskrigstema. Kanske det vore nåt för farsgubben din att pilla med inne på kammaren? http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9170013683 Hur gammal är hon? Farsan hatar "pillergöra" Morsan har läst den Hon fyller 15 dagen före julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Farsan hatar "pillergöra" En riktig karl, eh? Vad sägs om en 1/5 Sherman? Köp några plywoodskivor, målarfärg, hjulaxlar osv, sen kan far din köra in det nya året i äkta Normandie-anda. Morsan har läst den http://www.bokus.com/b/9176437213.html Hon fyller 15 dagen före julafton Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 En riktig karl, eh? Vad sägs om en 1/5 Sherman? Köp några plywoodskivor, målarfärg, hjulaxlar osv, sen kan far din köra in det nya året i äkta Normandie-anda. HAHAHAHAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Vad i helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Pengar! Skulle bli mycket glad och överraskad om tomtefar hade den här i säcken TAVLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 • Nya Truckar skulle inte vara helt fel. • Pengar • Strumpor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Pengar! Skulle bli mycket glad och överraskad om tomtefar hade den här i säcken TAVLA Är du någon slags nazi eller nått, isf är du en äcklig horunge som inte förtjänar livet, om inte så får du ha en trevlig kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Är du någon slags nazi eller nått, isf är du en äcklig horunge som inte förtjänar livet, om inte så får du ha en trevlig kväll Bra sagt, men är man intresserad av andra världskriget så är det inte så farligt enligt mig. Nazister: usch. Intresse: Tummen upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Önskar mig presentkort på GAME! Har svårt att komma på vad jag skall ge Victoria, tips? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts