Quattro Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Har inte önskat mig nåt speciellt, så förbannat svårt att komma på nåt Har skämtat lite och sagt PS3 och eventuellt ny tv, men det vet jag med säkerhet att jag inte får Men naturligtvis massvis med pengar önskar man ju sig. Kläder kan ju också vara bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Oh, geez. En Wii, en Xbox, en Playstation... Hur svårt kan det vara? ------ T: -Några böcker -En bänkdiskmaskin -Lugn och ro -Evig passionerad kärlek -En svans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Nya datorhögtalare. Riktiga grejer ska det vara också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 PENGAR !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Stereoutrustning Skivor Kläder Någon bok av Roberto Bolano Vax Orkar inte posta min lista i detalj eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Utökning av mina tattueringar Ny dator 2x 24" Widescreen's skärmar 42" Bravia PS3 BMW M5 (E60) Så.. Nej, jag kommer inte få något jag önskar mig i år, eller några andra år heller för den delen. Kommer få ett par varma tofflor av min syster, sen blir det nog inte mycket mer.. Typ, kläder antar jag. Ska dock köpa något av det finstilta i mellandagarna. Och tattueringarna ska utökas någon gång nästa år. Bilen är dock bara ett framtidsmöblemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 En käpphäst och tre par strumpor.. Helst vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Kläder Call of duty 4 (skippade Stranglehold, testade demo och..det sög ;/ ) En ny väckarklocka Pengar Ett nytt headset till datorn Det va allt, och klapparna är nog redan köpta, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Egentligen ingenting, fått/köpt allt som jag vill ha nu. Men en ny tv skulle inte vara helt fel, eller nya datorhögtalare, nått PS3 spel och kanske lite extrapengar till en New York-resa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Trumpinnar Ny 20" cymbal Xbox 360 Filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Skulle nog kunna dra upp en lång lista med saker jag önskar men inte kommer få då jag inte får julklappar men om jag skulle få så skulle nog jag önska mig ett nytt spel eller något liknande, elr en extern hårddisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Tatuering. Hultsfredbiljetter. Pengar. Varav jag förmodligen bara kommer få det sistnämnda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 -Death Note DVD-boxset -Photoaffisher -Nytt headset till datorn (Inget Creative trams denna gång >_>) -Ny Mobil -Ny Dator (<-Eventuellt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Tatuering. Hultsfredbiljetter. Pengar. Varav jag förmodligen bara kommer få det sistnämnda. Men jag tycker de står över Hultsfred, alltså att de förtjänar mer respekt än att lyssnas på av ett gäng råfulla ungdomar och äldre människor i bar överkropp. Vill du beblanda dig med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Vill du beblanda dig med dem? Jag pratade om artisterna, lillagubben. Jag är gärna råfull i bar överkropp ovanpå andra människor som är råfulla i bar överkropp om det får mig in på Hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag pratade om artisterna, lillagubben. Jag är gärna råfull i bar överkropp ovanpå andra människor som är råfulla i bar överkropp om det får mig in på Hultsfred. Ah, kul. Hoppas du kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag önskar mig: en DVD-box med första säsongen av MacGyver en mjuk, len, skön och snygg handduk brännbara DVD-skivor en parfym (fast jag vet inte vilken än) samt: + ett par sköna tofflor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Nytt objektiv till kameran. Kameraväska. Pengar. Platt-tv. Någon av de två första får jag, den jag inte får köper jag. Win-win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 En Logitech mx518 och pengar! Inte mer eller mindre. Eller jo mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Pengar och lite kläder. Det är allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts