MyStiC Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Ptja, eftersom att jag inte sett någon liknande tråd så kan jag lika gärna ta och skapa en. Det jag önskar mig är en skön och lugn jul, jag önskar mig även en iPod Touch utav hela min familj, men vi får se hur det går . Tråden kan låsas om detta redan har tagits upp förresten. Redigerad 16 december, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Ett nytt tangentbord som jag kanske får, förmodligen inte och en datormus, (vilket jag dock inte kommer få, datormusen alltså) Annars så önskar jag mig en skön o lugn jul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 HultsfredbiljettPengarKläderDigital väckarklockaBöcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 En extern hårddisk, pengar och böckerfilmerskivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 En ny DatorEtt WiiEtt Xbox 360Ett Ps3Pengar... Massvis med pengarLär inte få nått ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Ny gitarr: Eftersom jag har 15% rabatt på musikaffären så bestämde vi att jag beställer den. Den kommer redan på måndag, men jag är ju gammal nog för att ha vuxit ifrån överaskningsmomentet i vilket fall. Mer än det önskar jag mig inte så mycket. Ett gäng skivor vore trevligt så jag skickade ut min rateyourmusic-wishlist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Jag har nog aldrig önskat mig så lite som i år. Det enda jag vill ha är en ny telefon, som vi redan har köpt. Jag kommer dock få den först på julafton, men det gör inget. Edit: Kom på att jag kan behöva några hundralappar till ett gäng nya tjocktröjor. Redigerad 16 december, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Ett Wii eller en widescreen skärm till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Ett par nya skor, (som jag fick vara med och välja ut själv)Kläder,Pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Digital väckarklocka http://www.coolstuff.se/p914/WoodClock.html?highlight=klocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Pengar som jag kommer köpa vad jag vill med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Pengar pengar till jeans digitalkamera parfym allt jag önskar mig och det får jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Fred på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Jag har sagt: "Ingenting" till alla som har frågat. Men samtidigt så vet alla i släkten att jag ska köpa ny TV och ett PS3 inom en snar framtid, så jag kommer få en massa pengar. Det vet jag. Sedan kommer farmor och farfar som alltid, alltid, ALLTID ska köpa något att försöka släpa med mig, vägrar jag följa med så kommer de köpa en bok eller kläder eller något. Bara för att. Gief me the money instead, pl0x. Edit: Nämnde aldrig att vi inte delar ut julklappar på mammas sida i år, vi ska köpa en resa för pengarna istället. Kommer alltså få pengar av mamma och pappa, vad som helst av farmor och farfar, sedan ringde min farbror och frågade var jag vill ha presentkort. Det blir förmodligen Game i år med. Redigerad 16 december, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 fm sändare till ipod nano bok lite kläder pokermarker högtalare det är det jag vet jag kommer få iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag flyttade i höstas därför behöver jag all möjlig skit. Mest till köket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 - Tavla - Målarfärg - Kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts