Celeborn Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Hej allihopa! nu har VI gjort de igen, en ny upptäckt! (PS2) Det är ganska enkelt. I slutändan kommer du att kunna gå under ytan och utforska en ny värld på havets botten! * Detta behöver du: 2 handkontroller. 2 spelare (Rekomenderat, men inte nödvändigt. Twice the fun.) Gå till en two-player runaround ikon och starta tvåplayer läget. Hitta sen en båt, förslagvis i Bayside Marina. Väl där så hoppar båda spelkaraktärerna upp på båten. Sen kysser ni varandra med hjälp av L1 knapparna. Du kommer sen se att huvudkaraktären CJ står och kysser luften som nån annan drömande datornörd. När kyssen är över så byt med hjälp av select knappen till spelares 2s vy. Han står nu på havets botten Han förlorar inte liv och kan röra sig precis som man gör på land. Vidare, spelare 1 måste hålla sig relativt nära över vid ytan och får inte komma för långt bort, precis som det brukar vara vid two-player. Lite bilder: http://img176.imageshack.us/img176/4972/dsc00147km8.jpg http://img505.imageshack.us/img505/7519/dsc00148eb0.jpg http://img204.imageshack.us/img204/5812/dsc00150tb0.jpg Credit: Anton & Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Yeaaah! Eeeh, eeh? Mja, nja, ka... Ingen kommentar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Celeborn Skrivet 16 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Yeaaah! Eeeh, eeh? Mja, nja, ka... Ingen kommentar! vadå, de e coolt, testa själv popper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 vadå, de e coolt, testa själv popper Sir, Yes, Sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Det låter som slöseri med tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 *förklaring hur man gör nått som folk har vetat i några år* REDAN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 *Förklaring* Credit: Anton & Johan Bra info, hade jag ingen arning om! Får testa det snart Kan man skjuta under vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The-Proffs Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Snygg adventsljusstake i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Ingen nyhet precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Fint fynd, jag minns när jag och några till utforskade en liknande bugg i SA:MP. Fast vi lyckades använda fordon under vattnet med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAmanen Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 vadå under ytan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 eller så laddar man ner en tool så man kan sänka vatten nivån över hela SA ja tycker det är skitkul o åka runt med en hemmagjord handling på skogarnas flodbottnar tror den ska finnas under tools på gtainside eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 eller så laddar man ner en tool så man kan sänka vatten nivån över hela SA ja tycker det är skitkul o åka runt med en hemmagjord handling på skogarnas flodbottnar tror den ska finnas under tools på gtainside eller så Det är kul att höja vattennivån med ett par meter så att det blir översvämmning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Kom på denna buggen för typ 2 år sedan helt serriöst. Det var kul dom första 10 minutrarna men sen tröttnar man. Men roligt att det finns folk som hittar buggar som minst flera tusentals personer redan hittat och gör en ny topic för att visa hur duktiga dom är! busiga ni är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Det är kul att höja vattennivån med ett par meter så att det blir översvämmning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Kom på denna buggen för typ 2 år sedan helt serriöst. Det var kul dom första 10 minutrarna men sen tröttnar man. Men roligt att det finns folk som hittar buggar som minst flera tusentals personer redan hittat och gör en ny topic för att visa hur duktiga dom är! busiga ni är! ELLER så upptäckte han den nyss och ville passa på att berätta för omvärlden om denna häftiga upplevelse? Idiot, vem är det som försöker vissa sig duktig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 ELLER så upptäckte han den nyss och ville passa på att berätta för omvärlden om denna häftiga upplevelse? Idiot, vem är det som försöker vissa sig duktig egentligen? Hadde jag velat visa hur duktig jag var hadde jag väll reggat mig här och gjort topic? Och jag sa att jag tyckte det var roligt i 10 minuter sen tröttnade jag , låter inte som jag vill visa mig duktig då.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Men vad ska man på havsbotten och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Men vad ska man på havsbotten och göra? man kan väl göra vad fan man vill som på land! Killen sa bara ett tips, så lägg av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Händer det inte samma sak om man kör 2 player och en spelare hoppar in i en skimmer som står i vattnet och sen blir utdragen av den andra spelaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts