DeadZone Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 när man åkter till en stad kommer hydras i full fart, men ja kan bara köra hydra som en helicopter, hur åker man fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Kör du på PC? I så fall ska du hålla inne NUMPAD 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeadZone Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Kör du på PC? I så fall ska du hålla inne NUMPAD 8 okej. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 En vanligt förekommande fråga... Spelar du på PC så håller du in NUM8 tills motorerna pekar bakåt så går planet snabbt. Vill du hovra så trycker du ner NUM2 så pekar de neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAmanen Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 jag tycker att det är jätte lätt att flyga hydra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 jag tycker att det är jätte lätt att flyga hydra men det finns dem som inte kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) jag tycker att det är jätte lätt att flyga hydra Och jag tycker att det är jätte svårt att låta bli att särskriva... Redigerad 19 december, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts