daffi90 Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 tjenare!! det är 3 saker 1 Tjenare är kanska ny på detta forum och jag skule vilja lägga in några nya bilar i Gta sa jag har läst din guide och försökt men varje gång jag försöker så hänger sig spelet sig och jag måste avinstalera det varje gång vad kan det vara för fel? jag har följt guiden och har IMG programet men spelet hänger sig ! skulle vara snällt om någon kunde hjälpa mig så jag fixar det! 2 Hur kör jag multiplayer jag har laddat hem alla multiplayer program mm och när jag startar ett spel så laddar det sen stängs gta sa ner och det står error! vad kan det vara för fel? och hur kan jag börja köra online!! 3 patch jag kan ej patcha mit spel när jag laddar hem patcher och går till Rockstar/gta.. och trycker på Gta_sa exe som man behöver hitta för patcha programet och när jag trycker på patch så blir det wrong version out of date! och sen stängs det vad kan det vara för fel för jag har prövat typ alla patcher på olika språk men funkar ej vad kan det var för fel hur gjorde du?? snälla kan någon svara på dom här frågorna och ge mig så lätt svar som möjlikt!! mvh daffi! excl.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 *text* Du har 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daffi90 Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) Du har 2.0? Ja det har jag! behöver hjälp! MED dom där grejerna patchen och lägga till bilar kan någon hjälpa mig!!!+? Redigerad 15 december, 2007 av daffi90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts