maxx Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) Hej! Slö som jag är vill jag ha 100% avklarat på san andreas. Jag spelar på ps2 och vet inte om det finns någon fil man kan ladda hem. Om man kan det hur för man in det i minneskortet då? Jag får snart ps3 och kan man ladda ner det direkt på hårddisken då? Eller finns det något fusk? tacksam för svar. Redigerad 15 december, 2007 av maxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 det finns en ps2 minneskorts adapter som är tänkt att använda för att kunna spela med sina ps2 och ps1 sparningar om det är usb så skulle det kanske gå fast jag är inte säker. Är det inte roligare att klara 100% själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 det finns en ps2 minneskorts adapter som är tänkt att använda för att kunna spela med sina ps2 och ps1 sparningar om det är usb så skulle det kanske gå fast jag är inte säker. Är det inte roligare att klara 100% själv Min kompis har en sladd till ps3 för att lägga över allting på minneskortet till hårddisken. Kan den fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 16 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Har provat men datorn hittar inga drivrutiner till adaptern. Någon som vet någon drivrutin som fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 om du har möjlighet testa och lägga in filerna på ps3 hårddisken sen för du över dem med adaptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 16 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 om du har möjlighet testa och lägga in filerna på ps3 hårddisken sen för du över dem med adaptern Går det att spara på minneskortet via adaptern? Har läst det någon stans men vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 bara och testa har inget ps3 så kan inte testa(inte än iallafall 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 21 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 bara och testa har inget ps3 så kan inte testa(inte än iallafall 9 Går det att ladda ner direkt till ps3 och använda save filen direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 för att spela i ps3 an tror jag du måste lägga i en speciell map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 25 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 för att spela i ps3 an tror jag du måste lägga i en speciell map Har ett ps3 nu men jag vet inte vilken mapp och hur man ändrar det. Har hittat en sida: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/save/914983.html men vet inte vilken jag ska ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) ta den andra uppifrån,den verkar bäst Redigerad 27 december, 2007 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 det finns en ps2 minneskorts adapter som är tänkt att använda för att kunna spela med sina ps2 och ps1 sparningar om det är usb så skulle det kanske gå fast jag är inte säker. Är det inte roligare att klara 100% själv Vart kan man köpa en sådan och vad heter den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Vart kan man köpa en sådan och vad heter den ? den heter memory card adaptor och kan köpas här http://www.console.se/ps3/kablar/memorycar...ricerunnerchip/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts