Jump to content

Problem med min Hårdisk och mitt internet

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Ja har två problem.

1. Problemet med mitt nätverk att ja inte kan reparera det. Då kommer det upp Reparationen kunde inte slutföras eftersom följande åtgärd inte kunde utföras: Det trådlösa nätverkskortet inaktiveras. Kontrollera att nätverkskortet har installerats korrekt. Så ja undrar hur ja fixar det. Ja har kunnat reparera förut.

2. Ja har en hårdisk på 150gb och installerad på datan när min bror hjälpte mig med datan så har han gjort nåt så att den inte visar när man trycker på Den här datorn. Enda ja kan se är C disken. Men hur gör ja så att min 150gb hårdisk kommer fram när man öppnar Den här datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har två problem.

1. Problemet med mitt nätverk att ja inte kan reparera det. Då kommer det upp Reparationen kunde inte slutföras eftersom följande åtgärd inte kunde utföras: Det trådlösa nätverkskortet inaktiveras. Kontrollera att nätverkskortet har installerats korrekt. Så ja undrar hur ja fixar det. Ja har kunnat reparera förut.

2. Ja har en hårdisk på 150gb och installerad på datan när min bror hjälpte mig med datan så har han gjort nåt så att den inte visar när man trycker på Den här datorn. Enda ja kan se är C disken. Men hur gör ja så att min 150gb hårdisk kommer fram när man öppnar Den här datorn?

1. Installera om drivrutinerna till ditt nätverkskort...

2. Har du sett den förut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Har du sett den förut?

Ja det var innan vi la om allt på nytt med windows. Men sen gjorde min brorsa nåt så att den inte finns i den här datorn. Men i biosen när man kollar där så är den aktiverad där.

EDIT: Gizmo ja den finns där men det står Inte Allokerat

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett problem till. Ibland kan min monitor slå ifrån så allt blir svart. Så man kan inte göra nåt med den. Men lyser fortförande men kan inte göra nåt så ja måste stänga av datorn helt och sätta på igen. Vad kan det vara fel? Ja har bara haft denna monitor i nån vecka.

Du är hundra på att det är monitorn?

Det kan ju vara ditt graffe/OS som cpar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är hundra på att det är monitorn?

Det kan ju vara ditt graffe/OS som cpar?

Ja för allt annat är på och funkar. Ja tankade ner patchen till WoW för 2.3.0 och lyssnade på musik så blev min skärm svart. Men datorn var på och allt annat. Men allt slogs ifrån så att musiken och sånt försvan. När monitorn slogs ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor