Jacker Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Hur lägger jag till anti-alising under "perfomance & quality"? Det har alltid funnits där förr och jag har inte klickat bort det vad jag kan minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Hur lägger jag till anti-alising under "perfomance & quality"? Det har alltid funnits där förr och jag har inte klickat bort det vad jag kan minnas. Den försvann för mig under den senaste updaten av Nividia Kontrollpanelen... Har du updaterat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Jag använder inte nVidias kontrollpanel, jag har nHancer. Där kan man ha anti-aliasing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Hum. Har inte riktigt förstått varför man ska ändra det i nVidias kontrollpanel. Är det inte bara att ändra i dom spelen man spelar? Eller är det här till någonting annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Hur lägger jag till anti-alising under "perfomance & quality"? Det har alltid funnits där förr och jag har inte klickat bort det vad jag kan minnas. Det är inte där du ställer in AA... Gör så här : Högerklicka på Skrivbordet och välj "Nvidias Kontrollpanel" ----> Sedan klickar du på "View" längst uppe och klickar i "Advanced Settings" ----> Klicka ner 3d settings i väntra spalten och sedan trycker du på "Manage 3D Settings" ----> Sedan väljer du AA i "Antialiasing - Setting" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Hum. Har inte riktigt förstått varför man ska ändra det i nVidias kontrollpanel. Är det inte bara att ändra i dom spelen man spelar? Eller är det här till någonting annat? Vissa spel har inte AA, speciellt äldre. Det är iaf av den anledningen som jag användet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Kör nHancer nu iallafall, mycket trevligt. Får tacka och bocka skribb! Och, ja, AA, AF, osv kan användas i de flesta spel som inte har det i originalinställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts