skarin Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) vart kan man hitta en uranus?måste veta. och en sandking....den är aldrig där det står att den ska va. Redigerad 15 december, 2007 av skarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Vart har du kollat efter sandking? *SPOILER* Uranus står vid bilhallen efter att du har klarat uppdraget zeroing in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 En sandking kan du hitta precis under den stora sateliten ute i öken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Vart har du kollat efter sandking? *SPOILER* Uranus står vid bilhallen efter att du har klarat uppdraget zeroing in. jag har kollat vid "the big ear" men jag bytte ut den bilen mot en general lee...kan det ha något med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 jag har kollat vid "the big ear" men jag bytte ut den bilen mot en general lee...kan det ha något med det att göra? Nja, bilar blir lite svårare att hitta när man har moddat dom, men bara i början. Åk upp till the big ear och kolla. Är den inte där så ta ett varv runt och kom tillbaka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Nja, bilar blir lite svårare att hitta när man har moddat dom, men bara i början. Åk upp till the big ear och kolla. Är den inte där så ta ett varv runt och kom tillbaka sen. jag har hållt på så halva dagen=( men den är alldrig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 jag har hållt på så halva dagen=( men den är alldrig där. Car spawner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 har nu hittat general lee men det är något med färgen.den är grå men sydstads flaggan på taket är rätt färg.kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 har nu hittat general lee men det är något med färgen.den är grå men sydstads flaggan på taket är rätt färg.kan någon hjälpa mig? Jag har haft exakt samma problem, men det var inte så svårt som jag trodde. När du bytt General Lee'n mot Sankingen så får den samma färg som sandking hade. Du måste gå in på readme filen, den heter General lee beta.txd, som du fick med när du ladda ner modden, och kopiera frasen "255,95,26 # 127 orange light". Öppna då carcols i din Data mapp med anteckningar. Då kommer du se en lista med nummer ända till 126. Klista då in koden du kopiera^ med siffran 127 och spara ändringarna. Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts