VenoM Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Jag tror jag har sett nån mod när jag kollade runt för ett tag sen, men jag är inte säker, Finns det? Behövs tills ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Det finns bara i halvt-fungerande alpha format. Inget som går att spela till 100% på. För att Oblivion är normalt sett ett single-player spel. Inte gjort för multiplayer. Får nog lov att vänta ett år till innan de får det att fungera sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Det finns bara i halvt-fungerande alpha format. Inget som går att spela till 100% på. För att Oblivion är normalt sett ett single-player spel. Inte gjort för multiplayer. Får nog lov att vänta ett år till innan de får det att fungera sådär. Som San Andreas då Vart kan jag hitta modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts