notorius Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Jag tycker att det är helt onödigt att köpa boxen. vad ska man med den till när man kan lyssna på radio på spelet!!! Man bara slösar pengar i onödan om den bara har musik som finns i spelet!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 nej vadå vill man höra en låt på v-rock så måste man vänta skit länge på allt snack reklam och sånt innan man får höra låten och om man vill höra den igen så måsten man vänta länge igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Om man vill lyssna på VC-musik på tågresan, joggingrundan, i skolan eller nåt annat ställe utanför hemmet blir det inte så smidigt att ha PS2:an som mediespelare, då är det nog smartare att köpa samlarboxen och använda en discman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Vart kan man köpa soundtracket till V-rock?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 att köpa hela boxen verkar lite... ja. jag skulle bara lyssna på V-rock skivan efter som den ligger närmast min musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts