MyStiC Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 jag gissar att du inte ens gick ut på hemsidan jag länkade till. OCH SA JAG INTE ATT ALLA SKULLE SLUTA POSTA!? Sluta skriva nu! jag blir förbannad när alla ska dampa bara för att man skriver en sak som dom inte ens behöver bry sig ett skit om! Tycker jag det är rätt att visa Valve detta tycker jag så! Ni behöver inte börja dampa på mig för det! Och ZcruweN, det är en jävla skillnad på en ikon och en modell du. SÅ HÅLL KÄFTEN FÖR HELVETE OCH LÅT DENNA TRÅD DÖ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) Vill bara säga att du gjort bort dig i trådbeskrivningen. Har hittat ett jävla skumt spel till wii... Som liknar en kopia av Hl2 Liknar det en kopia av HL2 och inte självaste HL2? Din mening skall i så fall varit så här: Har hittat ett jävla skumt spel till wii... Som liknar Hl2 Nu har du skrivit att det liknar en kopia (alltså ett annat spel) av Hl2 Redigerad 15 december, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img371/Muppets.jpg Edit: Ah, alltså.. Det här var ett försök till att vara rolig men ändå allvarlig.. *tittar argt på er här nedanför* Redigerad 15 december, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) Och ZcruweN, det är en jävla skillnad på en ikon och en modell du. Och... det är väl fortfarande samma sak? Arena net dvs Guild Wars har ju fortfarande snott en sak som finns i ett annat spel som Blizzard har skapat dvs WoW. Jag förstår inte riktigt din resonemang till det hela men aja. Edit: Det är såna som du som skapar hat på internet Redigerad 15 december, 2007 av ZcruweN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts