Tux Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jag behöver ett program som konvertar från MOV till DVD (Video_TS+Audio_TS) och jag behöver det så snabbt som möjligt! Programmet ska vara bra! Langa hit tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Ingen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Alla program kostar pengar vet du! Det finns inget konverterings program som är gratis... Sedan finns det ju trails men då kan du inte konvertera hela filen... Annars så rekommenderar jag Imtoo Converter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Hittar du någon trial som verkar bra, så finns det säkerligen serials att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Ok ^^. Jag hittade en konvertera och jag lyckades Konverta från MOV till VOB men jag fick inte med några IFO eller BUP filer. Hur ska jag göra?. Kan man bränna VOB filen och spela upp den på en DVD spelare eller måste man ha IFO och BUP också? Hur skaffar jag dom? EDIT: Jag försökte använda IFOEDIT men den ville inte läsa min VOB fil. Redigerad 13 december, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Provat googla`?? http://www.mp3towav.org/mov-to-dvd.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Ok ^^. Jag hittade en konvertera och jag lyckades Konverta från MOV till VOB men jag fick inte med några IFO eller BUP filer. Hur ska jag göra?. Kan man bränna VOB filen och spela upp den på en DVD spelare eller måste man ha IFO och BUP också? Hur skaffar jag dom? EDIT: Jag försökte använda IFOEDIT men den ville inte läsa min VOB fil. Det är akut folk. Jag ska redovisa en film imorgon bitti och jag har inte ens hunnit bränna den så... AKUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 DVD Architect ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts