sagen Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 hej ni vet nowgronds (stavning) ni vet madness filmer p sajten jag har letat på youtube och hitat en film som visar hur man gör en madness film men han skickade inget länk så vet ni not pogram om det plzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Först och främst, försök att ha en lite bättre trådtitel nästa gång. Dubbelkolla även stavning, tack. Om en "Madness-film" är vad jag tror att det är så är nog "Adobe flash" programmet du är ute efter. För en bra guide (på engelska) kan du kolla här: http://www.adobe.com/designcenter/video_workshop/ Leta efter "Understanding the timeline, keyframes ad frame rate". Har du dock ingen som helst vana i Flash är detta inte direkt det enklaste att börja med. Så kolla lite fler guider på sidan för att få en inblick i hur programmet fungerar. Lycka till Redigerad 13 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 tackar tackar ok ska stava lite bätrrevart klickar man för att ladda ner detvar klickar man för att ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) tackar tackar ok ska stava lite bätrrevart klickar man för att ladda ner detvar klickar man för att ladda ner det Det är inget gratisprogram. Dock kan du ladda ner en "trial-version" på länken Download free trial. Efter en period, jag tror det är 30 dagar, måste du köpa det. Redigerad 13 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 men fins det inget anat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 men fins det inget anat Vadå inget annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Vadå inget annat? Program för att skapa sådana filmer skulle jag gissa. Jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Program för att skapa sådana filmer skulle jag gissa. Jag vet inte. Flash är väl "enklaste" för skapa sådana filmer, väldigt tidskrävande. Tror inte det finns annat på det sättet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Du kan ju göra som min kompis Han ritar bilder i paint, sedan för han in dom i Windows Movie Maker och gör en film av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 14 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) nja paint låter bra men inte riktigt sorry man flash vad är det Redigerad 14 december, 2007 av sagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 nja paint låter bra men inte riktigt sorry man flash vad är det Är du dum på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Är du dum på riktigt? Jag vet inte... Han ticker ju faktiskt pivot ät kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Han är ju bara 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Jag vet inte... Han ticker ju faktiskt pivot ät kul. Vad nu det har med dumhet att göra... Han är ju bara 10 år. That explains it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 14 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 vem bryr sig om jag tio år var kan man ladda ner flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 vem bryr sig om jag tio år var kan man ladda ner flash Vi bryr oss, står klart och tydligt i reglerna: §1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 vem bryr sig om jag tio år var kan man ladda ner flash mm kanske det kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 vem bryr sig om jag tio år var kan man ladda ner flash Det är inte gratis. Du måste köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Det är inte gratis. Du måste köpa det. 30-dagars trial finns väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts