RavenE Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Nej. What he said. För det mesta, vad jag ser mest i alla fall, är det bara en liten logga över vänstra bröstet. Redigerad 1 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 What he said. För det mesta, vad jag ser mest i alla fall, är det bara en liten logga över vänstra bröstet. Vilket även billigare kläder ofta har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Det var 60% (60%!!! ) rea på parfympresentförpackningar (Dior, Boss, Ferrari, Clinique) så jag slog till och köpte ett rejält lager, nu har jag så att jag klarar mig långt in på 2009! ( ) Jag köpte också bl.a. en stor matta (60% även på den), två lampor (en snygg och en antisnygg), några handdukar und en rejäl svart vinterjacka. Förstår mig inte på varför men ska köpa en WoW-tröja eller något annat spel tryckt på tröja, jag skulle vara rädd för nördstämpel direkt. Do it for the ladies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts