tommy killer Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Kläder nog, sedan vill jag att hemmet så ska en ny TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Jag ska nog köpa en WoW-tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Ett par jeans är givet, tjocktröjja och kallingar. Samt nått på tvspelsrea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Ska köpa en massa kläder hade jag tänkt, kanske en tv och om dom sänker priset på PS3-spel så lär det bli några sånna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 En fet TV alternativt ett bra TV-kort som funkar att ersätta mitt skitkort med. Lite kläder. Läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag tänkte mig ungefär samma som du kebab. minst 2 par jeans, vill ha några nya på nyår. Och känner att t-shirtar börjar krympa nu också . så t-shirtar och jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Panasonic TH-42PX70, mjopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 PS3 och GH3 blir det antagligen nu. Min brorson fick GH2 till PS2 och jag lirade nu under julkvällen. Är helt såld! Lirade igenom careermode fram tills halva Medium innan dom skulle dra hem. Första gången jag lirar \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 PS3 och GH3 blir det antagligen nu. Min brorson fick GH2 till PS2 och jag lirade nu under julkvällen. Är helt såld! Lirade igenom careermode fram tills halva Medium innan dom skulle dra hem. Första gången jag lirar \o/ Ja! GH är grymt skoj! Har själv tvåan och på PS2. Även jag var såld från första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Fler kramar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Jeans, Tröjor, Skor kanske... och självklart mina nyårs klappar till föräldrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Någon som vet om de kommer dra ned priset på Xbox 360? Eller är de priserna skrivna i sten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Någon som vet om de kommer dra ned priset på Xbox 360? Eller är de priserna skrivna i sten? Vet inget, men det lär nog gå ner någon hundring i alla fall. Fast det är ju populärt, så det är inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Jag fick 1800kr i julklapp. Tror jag ska förhandsboka GTA IV: Collectors Edition, köpa NFS: Carbon 360(kanske), Halo 3 Legendary Edition. Sedan också byta in CoD 4 till EB som begagnat och hoppas på att få iaf 500-550kr och sedan köpa Skate, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Blir antagligen "Mass Effect", till mitt nya 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Det blir en Canon Eos 400D, 2gb minneskort, fjärrkontroll och ett filter som mest ska användas som linsskydd. Allt till kameran då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Fick ju min hårddisk igår, så det behöver jag inte jaga dårå. Istället blir det att spendera mitt presentkort på JC, leta lite mer kläder, samt köpa lite skivor och musik-dvd's. Kanske lite dvd-filmer också. Och om CoD4: MW är prissänkt köper jag nog det, så jag kan lira online på vanliga servrar. okka, vad finns det för bra skivbutiker i Luleå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Minst ett par nya jeans blir det iallafall, dvd-skivor. Och möjligtvis en ny dator, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Hm. Ja. En processorfläkt blev det då inte. Utan det blev ett par skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 okka, vad finns det för bra skivbutiker i Luleå? HAHA! Nej, det finns ingen bra i Luleå. Inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts