Henkibojj Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Den är helt värdelös. Iofs, är det 50 m fågelvägen så kan man ju inte räkna med bra signal. (Fast vad är det för mansion man bor i då, som är 50 m fågelvägen? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Iofs, är det 50 m fågelvägen så kan man ju inte räkna med bra signal. (Fast vad är det för mansion man bor i då, som är 50 m fågelvägen? ) Antagligen väggar n' shit i vägen. Redigerad 12 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Antagligen väggar n' shit i vägen. Creds till dig för att vara så snabbtänkt. En stekpannepaddel till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Men man drar väl kabeln genom väggarna/taket, så klart? Redigerad 12 december, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Men man drar väl kabeln genom väggarna/taket, så klart? Det har jag inte tänkt sådär jättemycket på. Tänkte dra längst alla lister förutom där dörrarna sätter käppen i hjulet för den idén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jeans, jeans, jeans och t-shirtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Är lite sugen på en Ipod Touch, får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jag har nog aldrig handlat på mellandagsrean. Är det verkligen billigare under dessa dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jag har nog aldrig handlat på mellandagsrean. Är det verkligen billigare under dessa dagar? Vet inte om det är så, men jag har hört att butiker numera räknar med konsumentstorm efter jularna, så att även icke-insatta ska köpa bl.a. TV och andra kapitalvaror. Därför HÖJER de priset istället Smart, men jäkla elakt. Om det ens stämmer, dvs. Annars har det åtminstone förr blivit mycket billigare efter jul, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Taskiga erfarenheter du har Jag går på stan med några vänner, har feta julkänslan och hittar snygga kläder billigt. Du har uppenbarligen inte varit på Marieberg Köpcentrum utanför Örebro under en mellandagsrea... Det räcker med att åka dit under en lönehelg för att lära sig hata shopping. Fast egentligen kanske jag bara stör mig på alla white trash- familjer som tävlar i att köpa onödiga och opraktiska saker, och sedan vem som kan svettas mest i kön på McDonalds. Fast Marieberg är faktiskt ett bra ställe, ändå... När det inte är mellandagsrea eller lönehelg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Spel, ska köpa många spel. Och kanske nått mer. Ett tips, ni som är nära lund, missa inte nyöppnade MediaMarkt, billigt, sjuuukt billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jag har nog aldrig handlat på mellandagsrean. Är det verkligen billigare under dessa dagar? Per tradition är det billigare ja. Detta på grund av alla pengar som folk slösat inför julen. Det gör de alltså fattiga under mellandagarna, varpå det blir nedsatta priser i butikerna för att folk inte ska tappa lusten att köpa totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Nu är det du som har dåliga erfarenheter. I Linköping brukar det faktiskt vara riktigt, riktigt bra reor.. Affärerna lägger väl undan kläderna som de vill sälja till fullpris eller något, för jag har i alla fall fått uppfattningen av att det allra mesta har 30 eller 50 procents rabatt. Nu kan jag ha fel men är det inte smartast av butikerna att låta allt vara framme eftersom rea = massa potentiella köpare, potentiella köpare som kan få upp ögonen för varor som ändå inte är sänkta i pris..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ett PSP, och lite kläder. Onödigt skit lär väl också köpas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Wiiie. Har planerat in en Stockholmsresa med några kompisar nu runt mellandagarna. Kommer givetivs vara fanatiskt mycket folk ute, men hoppas ändå på att hitta något lite billigare. Dessvärre så är det även damsällskap så det blir att bedömma hur pass fin olika mascara är ett antal timmar troligtvis alldeles för många timmar på den värdefulla dagen också... Redigerad 19 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Du har uppenbarligen inte varit på Marieberg Köpcentrum utanför Örebro under en mellandagsrea... Det räcker med att åka dit under en lönehelg för att lära sig hata shopping. Fast egentligen kanske jag bara stör mig på alla white trash- familjer som tävlar i att köpa onödiga och opraktiska saker, och sedan vem som kan svettas mest i kön på McDonalds. Fast Marieberg är faktiskt ett bra ställe, ändå... När det inte är mellandagsrea eller lönehelg. har vart på mellandagsrea på marieberg en gång och de va bra dumt.. fast ja fick iallafall klart för mig vad dom menar med "risk för köbildning" ute på motorvägen jag funderar på att köpa en ny lcd-tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Kläder. En jävla massa kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 tänkte nog köpa en mp3spelare och lite kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Okej. Grafikkort behövs. Nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 En ny skärm får det bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts