kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hur stor rea brukar det vara? Har aldrig handlat på mellandagsrea. Vad behöver man betala för ett par skapliga jeans eller en snygg tröja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hat skjutit upp mitt klädköpande tills dess, så det kommer att spenderas en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hur stor rea brukar det vara? Har aldrig handlat på mellandagsrea. Vad behöver man betala för ett par skapliga jeans eller en snygg tröja? Alltså. Det är ju rea. Det mesta är fult eller inte sänkt pris. Men du kan nog fynda något snyggt för halva priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Usch för att handla under mellandagsrean, orka va' neger. Köper bara nått om jag råkar vara i stan någon av dessa dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 En tanke har precis slagit mig.. ALLA handlar på julrean. Så vad ska ni köpa? Kanske en rätt skum tråd-idé, men jag gillar den. Själv ska jag köpa jeans, jeans och åter jeans. Om sanningen ska fram har jag inte köpt jeans på ett år och jag är förbannat trött på de jag har nu. Så kommer jag inte hem med minst två par jeans så blir jag besviken. Ska även köpa mig ett lass med DVD-R. (Fast det kanske inte är rea på sådant?) Ett helt gäng impulsköp blir det säkert med. Well, JAG har inte köpt jeans sen hum... 2005 tror jag. Ska eventuellt göra det nu under rean. Jag kommer att köpa kläder, vilket jag iofs avskyr (liksom "shopping" i allmänhet) men jag måste ju ta tillfället i akt.. Vidare behöver jag lampor och mattor till min lägenhet, samt eventuellt något att pryda väggarna med. Menar du mellandagsrean? Nej, men den bruna är vilda västern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Alltså. Det är ju rea. Det mesta är fult eller inte sänkt pris. Men du kan nog fynda något snyggt för halva priset. Nu är det du som har dåliga erfarenheter. I Linköping brukar det faktiskt vara riktigt, riktigt bra reor.. Affärerna lägger väl undan kläderna som de vill sälja till fullpris eller något, för jag har i alla fall fått uppfattningen av att det allra mesta har 30 eller 50 procents rabatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Nu är det du som har dåliga erfarenheter. I Linköping brukar det faktiskt vara riktigt, riktigt bra reor.. Affärerna lägger väl undan kläderna som de vill sälja till fullpris eller något, för jag har i alla fall fått uppfattningen av att det allra mesta har 30 eller 50 procents rabatt. Jo men, jag minns inte så jättebra men jag tror det är hyfsat här med, egentligen. Bara att jag har svårt att köpa kläder, min kropp är konstig. På rean blir det ju mindre att välja mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Rea + Large (till och med större ibland) + 34/34 (till och med större ibland) = Klad Ante. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Kommer troligen inte köpa något men jag behöver (vill ha) kläder så det lär väl bli det, om jag nu köper något vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 En TV. Japp. Precis. Mhm. Kläder vet jag att jag behöver, och såvida jag inte får det i födelsedag på lördag eller i julklapp så blir det en klädräd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jag kanske köper ett PS3, men jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jaoo.. jag ska köpa dvd skivor, kläder, sugen på en till extern hårddisk sen har jag ju planerat att köpa en lcd eller plasma tv med hemmabio system... men ja tro jag får råd med allt det då men något blir det iaf (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Well, JAG har inte köpt jeans sen hum... 2005 tror jag. Ska eventuellt göra det nu under rean. Jag kommer att köpa kläder, vilket jag iofs avskyr (liksom "shopping" i allmänhet) men jag måste ju ta tillfället i akt.. Vidare behöver jag lampor och mattor till min lägenhet, samt eventuellt något att pryda väggarna med. Vi är väl finnar va? Det ska vara mattor på väggarna också! (Jag har i alla fall fått för mig att fenomenet kommer därifrån.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Vi är väl finnar va? Det ska vara mattor på väggarna också! (Jag har i alla fall fått för mig att fenomenet kommer därifrån.) Är inte det typ.....från...arabien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Är inte det typ.....från...arabien? Tyst nu. Edit: Trasmatta är det jag menar, den kan väl ändå inte komma därifrån? Där gör de ju bara helbilder på sina mattor. Redigerad 12 december, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 En femtio meter lång nätverkskabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 En femtio meter lång nätverkskabel. Trådlös router, även kallad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Trådlös router, även kallad? Alltså jag har trådlös router, men en kabel måste fortfarande sitta i datorn till modemet eller routern. :S Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Alltså jag har trådlös router, men en kabel måste fortfarande sitta i datorn till modemet eller routern. :S Eller? Huh? Är det femtio meter till modemet/routern låter det som att trådlöst är det enda raka. Skaffa trådlöst nätverkskort isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Trådlös router, även kallad? Den är helt värdelös. Mitt internet droppas stup i kvarten för att jag har för dålig signal etc.. Någon kunnig inom området var här och kollade på den för dryga halvåret sedan och han förslog att vi skulle köpa en ny router som var bättre. Bättre vart det inte. Jag är nu sjukt trött på att jag ständigt och jämt har dålig ping på servrar, disconnectas, inte kan tanka, loggas ut från msn och får sidan kan inte visas så jag tänker skaffa mig en 50 meter lång nätverkskabel och dra den genom hela huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts