Kebab Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 En tanke har precis slagit mig.. ALLA handlar på julrean. Så vad ska ni köpa? Kanske en rätt skum tråd-idé, men jag gillar den. Själv ska jag köpa jeans, jeans och åter jeans. Om sanningen ska fram har jag inte köpt jeans på ett år och jag är förbannat trött på de jag har nu. Så kommer jag inte hem med minst två par jeans så blir jag besviken. Ska även köpa mig ett lass med DVD-R. (Fast det kanske inte är rea på sådant?) Ett helt gäng impulsköp blir det säkert med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Menar du mellandagsrean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Älska julrea. Jag och två kompisar, som är de enda som är hemma om julen efter alla andra är hos släktingar eller i Thailand och ställen, och vissa orkar inte upp så tidigt, möts alltid inne i stan vid 10 i 10 och hänger utanför affärerna när de öppnar Jag ska köpa sånadär tröjor att ha över skjorta, vad det nu heter... Jag ska köpa jeans, jag skall köpa tröjor. Redigerad 12 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Nja.. Inte jag.. Närmaste ställe med jul rea är antingen 21 mil uppåt eller 10 mil neråt (den som är närmade är ganska kasst dock) Vi får se! Isåfall återkommer jag med en lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 DVD-skivor blir det nog. Möjligtvis en extern hårddisk till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 En TV. Japp. Precis. Mhm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jag funderade över att skaffa ett PS3, men orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Vaah? När är julrean? Jag ska köpa jeans, tröjor och té. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Vaah? När är julrean? Jag ska köpa jeans, tröjor och té. 26:e och framåt väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) 26:e och framåt väl? Då är det ju mellandagsrea. Blir nog att åka ner till Luleå. Jag ska nog köpa en extern hårddisk (om jag inte får en till jul dvs). Skivor, filmer och böcker. Kläder. Redigerad 12 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det blir nog ingenting. Jag har allt jag behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Processorfläkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 En TV. Japp. Precis. Mhm. Second that. Eller, jag ska leta i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Då är det ju mellandagsrea. Blir nog att åka ner till Luleå. Jag ska nog köpa en extern hårddisk (om jag inte får en till jul dvs). Skivor, filmer och böcker. Kläder. Dude, don't blame me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Då blir det mellandagsrea i Karlskoga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Blir antagligen jeans, övriga kläder (digitalkamera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Får se om jag köper i Östersund eller Falun, beroende på vart jag åker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Mellandagsrea heter det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Köpa och köpa, jag ska indirekt köpa kläder med hjälp av mamma och/eller syskon. Inte fan är jag dum nog att åka till närmsta köpcentrum/storstad (läs "hönshus") för att trängas med shoppinghysteriska småbarnsmammor, fjortisar och annat pack när 60% av min familj redan är på plats och kan handla saker åt mig. Själv ligger jag hemma och njuter av tanken på att en stor del av Sveriges befolkning spenderar timmar i svettiga köer, blir plågade av spädbarnsskrik, får höra hur bortskämda ungar gapar när de inte får vad de pekar på för att sedan gå med hela familjen till McDonalds och uppleva ungefär samma sak igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Köpa och köpa, jag ska indirekt köpa kläder med hjälp av mamma och/eller syskon. Inte fan är jag dum nog att åka till närmsta köpcentrum/storstad (läs "hönshus") för att trängas med shoppinghysteriska småbarnsmammor, fjortisar och annat pack när 60% av min familj redan är på plats och kan handla saker åt mig. Själv ligger jag hemma och njuter av tanken på att en stor del av Sveriges befolkning spenderar timmar i svettiga köer, blir plågade av spädbarnsskrik, får höra hur bortskämda ungar gapar när de inte får vad de pekar på för att sedan gå med hela familjen till McDonalds och uppleva ungefär samma sak igen. Taskiga erfarenheter du har Jag går på stan med några vänner, har feta julkänslan och hittar snygga kläder billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts