notorius Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Hur kan man man gömma sig så att man inte blir upptäckt av maffian på uppdraget keep your enemys close, jag klarar aalt men när jag ska snipra han så kommer maffian hela tiden fast jag byter bil och allt sånt. Jag måste klara det...Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Det går inte att inte bli upptäckt, och uppdraget heter keep your friends close. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jaja...förlåt om jag skrev fel på namnet men jag har inte gta vc på engelska... dessutom frågade jag om någon kunde hjälpa mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 byter bil och allt sånt??? i "keep your friends close" använder man väl inte bil jag gjorde iaf inte det... och vem ska du snipra , Lance?? jag sprang genast ut och börja skjuta honom med Uzzzi så han sprang upp till taket var jag döööda honom, muuuuuhuuuaaa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag sköt av hans huvud med en m4 ..he..he..he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag ställde mig bakom honom, kastade molotovs och sjöng högt: BURN MOTHER FUCKER!!! BURN!!!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 det är inte lance jag ska döda det är sonny forelli!!!!!!!!!!! hur gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 (redigerad) Efter att jag dödade Lance sprang jag ner till källaren i Vercetti Estate och tog lite M4 ammo och armor sen sprang jag upp till första våningen och börja skjuta Sonny med Mac-10 (eller är det Mac-11 , nåjaaa kommer inte ihåg..) sammtidigt som jag skjöt sprang jag omkring för att försöka undvika att sonny skulle träffa mig... sen när jag blev för mycket skadad sprang jag ner i källaren och tog mera armor och liv ,sen upp igen och tog fram min M4 och skjöt huvudet av hjäveln.... MUUUUHHUUUUUUAAAA!!!!!!!!!! Redigerad 24 februari, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag sprang upp på taket och tog hellikoptern och flög ner och landade en bit därifrån... sen tog jag en bil, städe den vid muren och så at jag kunde se honom när har står i dörr uppningen. fram med snipern och Pang, Pang, klick klick. sen fram med m4:an trattattattattattattattatta. HAHAHHAHAHAHAHAHAHA. senare gick jag å drack vatten för jag hade ont i halsen och jag frågade mamma om jag kunde få en ny ps2 kontroll, för den hade gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts