Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Jag råkade spara över hela min rapport på typ 10 sidor så allt försvann, kan jag få tillbaka den på något sätt? Systemåterställning till igår, hjälper det? Edit: Hahahaha förlåt! Åh jag är så jävla dum. Jag hade en blank sida som första och scrollade inte ner för att se hela rapporten. Jag satt här kallsvettandes med tårar i ögonen och letade efter min lärares telefonnummer... åh tack gode gud. Hejdå! Redigerad 12 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Systemåterställning till igår, hjälper det? Nej, tror inte systemåterställning räddar filer, bara inställningar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hahaha, vilken tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Haha! Började tycka synd om dig där. Hade samma sak hänt mig hade jag fått ett nervöst sammanbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Okej, nu gick en propp hemma hos mig och jag fick tillbaka ungefär hälften av en sida jag hade skrivit i W0rd, Någon som vet hur kan jag möjligtvis kan få tillbaka resten ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Haha! Började tycka synd om dig där. Hade samma sak hänt mig hade jag fått ett nervöst sammanbrott Hahah ja fyfan vad rädd jag var! Och så var jag bara så dum att jag hade glömt att jag lämnade första sidan blank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Hahah ja fyfan vad rädd jag var! Och så var jag bara så dum att jag hade glömt att jag lämnade första sidan blank Haha! Det påminner mig om en sak. Jag ville läsa en artikel på nätet, sidan laddades upp och så där, men ingen text kom. "Vad enda in i glödheta!" tänkte jag efter ca: 500 upprepade klickningar på Uppdatera. Visade sig senare att allt jag behövt göra var att scrolla ner en bit, där stog texten som ett fån och sa ingenting . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts