Vice. Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hej! Tänkte skicka ett e-mail till släkt och vänner, som är lite juligt. Går det att göra ett "juligt" e-mail, utan att använda sig av sidor som tex bluemountain? Vill alltså inte gå till sidan X och skicka därifrån, vill skicka från min egen epost. :/ Och när motagaren öppnar mailet skall det kanske spelas julmusik, blinka till eller nått. Går detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 I outlook express kan man lägga in olika bakgrundsbilder, har jag för mig. Inget flashigt, men lite "juligare" kan det ju bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 I outlook express kan man lägga in olika bakgrundsbilder, har jag för mig. Inget flashigt, men lite "juligare" kan det ju bli. Hmm outlook... Det har jag ju på datorn. Provar det, många tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts