VenoM Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Jag har börjat skicka/få mkt flera mejl nu, och då undrar jag om nån vet något bra program för att hantera mejlen i. Helst gratis, men inget måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Outlook Express är väldigt bra, tyävrr så saknar jag detta på min dator och passar å att fråga om någon har en nerladdningslänk eller kunskap om var man kan skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Microsoft Outlook Express? Finns redan installerat och klart när du skaffar XP... Tycker själv att det funkar fint EDIT: NOOOO!!! DAMN YOU JAZZ... Redigerad 11 december, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Microsoft Outlook Express? Finns redan installerat och klart när du skaffar XP... Tycker själv att det funkar fint EDIT: NOOOO!!! DAMN YOU JAZZ... Vill ha nått som man kan minimera till grejernabredvidklockan Vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Vill ha nått som man kan minimera till grejernabredvidklockan Vad heter det? Även det går med Outlook Express.. Har så med min Men annars om du är FireFox freak så har ju dom en mail klient som heter Thunderbird. Inte vet jag om det funkar bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Vad du än gör, håll dig borta från IncrediMail. Det är otroligt fult och fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Thunderbird fungerar perfekt. Precis som Firefox med tillägg och annat, fast den bara hanterar epost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Windows Live Mail. Ingår med senaste MSN som kan tankas på www.msn.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Thunderbird fungerar perfekt. Precis som Firefox med tillägg och annat, fast den bara hanterar epost Tack, har det nu MEN varför blir texten såhär? Nevah mind, löste det Redigerad 11 december, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts