Jacker Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Själv tycker jag att grafiken är vacker, helklart. Om man tänker på hur jävla stort spelet är, alla detaljer och faktumet att inga laddningstider kommer existera efter den inledande laddningstiden så är det faktiskt rätt imponerande. Och för mig är det viktigare att spelet har en egen stil än att allt ser über-realistiskt ut. EDIT: Bra att forumet skär ned namnet på topictiteln utan förvarning. Redigerad 11 december, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Den är vacker, men inte bäst. Fast som du säger, det är inte grafiken som gör spelet, utan det är spelets egenhet. Inget spel har blivit en succé för att grafiken är snygg, utan för att själva spelet är bra. Jag litar mycket på handlingn i IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Grafiken ser bra ut. Crysis är enligt mig ett bra exempel på ett spel där man sattsat för mycket på grafiken och mindre på gameplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Alltså. Av döma av grafiken vi sett i trailers och bilder så duger den absolut. Den är nära inpå vacker och som ni säger är det inte grafiken som gör spelet, men med tanke på hur stort det är plus alla detaljer så är jag mer än nöjd med grafiken. Sedan var ju grafiken riktigt fin i första trailern. Kommer ni ihåg den? Om den är så fin så är den absolut väldigt vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Jag säger så här! Det här är ju ett stort steg jämnfört med dom tidigare spelen och då är det synd att klaga. Tycker grafiken är vacker och längtar så mycket till man har spelet i handen! Och som många har sagt så är det inte grafiken som är viktigast i GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Snygg grafik, ser ut som gta, tror det kommer bli bästa hittils. Vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Vackert är det. Kommer vara finare när man sitter och spelar det personligen tror jag. Trailers e fina och så men gameplay e det viktigaste, och jag tror det blir finemang. Kollade trailer 3 på min PS3, var mycket finare än på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Ser väldigt fint ut, men jag tror att ljussättningen speciellt kommer göra spelet otroligt vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Ser väldigt fint ut, men jag tror att ljussättningen speciellt kommer göra spelet otroligt vackert. Ja, skiftning mellan dag och natt. Gryning och skymning, det e dom vackraste ögonblicken. Vädereffekterna blir nog tuffa med. Redigerad 11 december, 2007 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Av trailerna att döma så föll min röst på "vackrast!" Om några månader är det dock möjligt att jag skulle rösta på "Vackrast!"... Kanske dags för en ny poll då? Redigerad 11 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 EDIT: Bra att forumet skär ned namnet på topictiteln utan förvarning. Förresten Jacker. Det gör nog ingenting. Forumet är ultrasmart, kolla själv på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Förresten Jacker. Det gör nog ingenting. Forumet är ultrasmart, kolla själv på bilden Hahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Förresten Jacker. Det gör nog ingenting. Forumet är ultrasmart, kolla själv på bilden Det är inte sådär. Vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Så SJUKT jävla vackert så jag DÖÖÖÖR! Helt jävla otroligt! Har aldrig sett ett spel som har bättre grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Glöm, det var inget, sry :/ Redigerad 11 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Den duger... Det ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Snyggaste grafiken jag sett på länge. Vattnet ser ut som IRL, ljuset lika så. Allt är så extremt detaljerat och vackert! Vote: Vackrast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts