R8N Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Är det någon som vet någon som fungerar? Har provad några jag hittade men verkade inte funka, kanske gjorde något fel vad vet jag? Om det bara finns för klockan/vädret är jag tacksam för det också. Någon modare kanske kan göra någon snabbt och enkelt om dom kan? Om det går att ändra i någon fil att ställa in klockan och väder och langa upp filen vore det lika bra! Hör av er! Tack ! R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Verkar som ingen vet .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zelxi Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Verkar som ingen vet .. Finns en all in one mod av spaceeinstein tror jag han heter, där kan man bl.a ändra tid, väder m.m.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts