Merkky Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Hoppas dom här bilderna inte har blivit postade. En sportbil, sen ser man långtradaren där borta. Märk detaljerna efter väggarna, och skräpet som ligger överallt. Trevliga detaljer överallt, och jag hoppas att man kan sparka ner folk från tak sådär när man vill i spelet också.! Ännu en bild med motorcykelhjälm. Affärerna i bakgrunden är riktigt detaljerade. Niko ser lite förbannad ut. Niko står längst fram i en båt, vattnet är ju grymt fint, och det är snyggt att himlen är lite överexponerad. Där ser vi hamnen, kanske den som vi har sett tidigare. Förhoppningsvis finns det många runt om i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Kollade du tråden under? Typ, "nya bilder"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Kollade du tråden under? Typ, "nya bilder"? Orka en officell tråd för nya bilder. Snart består hela IV forumet av några trådar. Officiella bildtråden Officiella trailertråden Officiella spekulationstråden Officiella prata om spelet tråden Det är ett forum dammit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Ännu en bild med motorcykelhjälm. Affärerna i bakgrunden är riktigt detaljerade. Niko ser lite förbannad ut. Hahaha han ser ut som Nathan Hale från Resistance: Fall of man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Det är ett forum dammit. Orka alla jävla bildtrådar. Jag menade jag postade bilderna där. Om du hade orkat kolla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Orka alla jävla bildtrådar. Jag menade jag postade bilderna där. Om du hade orkat kolla.. Det är så innan release, bildtrådar och informationstrådar. Deal with it. Och nej, jag hade inte kollat, för jag tyckte att det var en skittråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Orka en officell tråd för nya bilder. Snart består hela IV forumet av några trådar. Officiella bildtråden Officiella trailertråden Officiella spekulationstråden Officiella prata om spelet tråden Det är ett forum dammit. w0rd. Men det finns dem som inte fattar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Men sluta tjafsa om det nu för fan! Bara jag och VaXXoR som gillar bilderna eller? Kul om man kan sparka ner någon från ett tak så där som på andra bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Porschen är riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Titta på tredje bilden! Känner ni igen bilen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Najs gillar bilen.. Står det comet? ny snygg version isåfall . Vattnet är underbart hoppas man får ta sig ett dopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Det är så innan release, bildtrådar och informationstrådar. Deal with it. Det var ett förslag från början. Folk är bara idioter som vanligt och inte fattar något som vanligt här. Bara skita i det, som du sa nu. idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Sexig lastbil Får Heatvibbar av den. Ni vet den som användes vid värdetransportrånet i filmen. Längtar efter att få använda den och mosa fotgängare alternativt snutar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Kom att tänka på att bilen på försa bilden är ny i GTAspelen. Den verkar vara inspirerad av Porsche. Redigerad 11 december, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Kom att tänka på att bilen på försa bilden är ny i GTAspelen. Den verkar vara inspirerad av Porsche. Snarare Aston Martin. Men rätt lik Porsche 911 med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Kom att tänka på att bilen på försa bilden är ny i GTAspelen. Den verkar vara inspirerad av Porsche. Den är inte alls ny. Står ju Comet på den? Har du redan glömt ,eller?: P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Titta på tredje bilden! Känner ni igen bilen?! Stallion, right? Edit igen: Nu blev det rätt... Redigerad 11 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Den är inte alls ny. Står ju Comet på den? Har du redan glömt ,eller?: P Så noga har jag inte kollat. Och Comet hade jag helt glömt bort, kanske Comet bli körbar i IV? Inte som i andra spel när den sög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Ser inte vattnet lite konstigt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Jo... Redigerad 11 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts