Tweak Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Ja, idag skrev vi nationella matte A del 2, första delen förra veckan. Har någon annan skrivit det? Hur gick det för dig? Vilka uppgifter var svåra och vilka klarade du galant? Förra veckan när det handlade om den där tärningens och dess sidor, det är antagligen sådant jag är sämst på inom matten men jag tror att jag klarade av den hyfsat i alla fall. Idag gick det himla mycket bättre och jag vet egentligen inte någon fråga jag hade jätteproblem med, men missade nog några VG-poäng i alla fall. Hoppas det är någon annan som skrev också så vi kan diskutera lösningar och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Ska göra i slutet på vårterminen. Kommer det bli samma prov som det du fick eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Ska göra i slutet på vårterminen. Kommer det bli samma prov som det du fick eller? Borde inte vara så, antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Jag gör det samtidigt med Matte B provet, i vår. Jag har nämligen inte gjort klart hela A än, eftersom vi har en mattebok som inte följer det svenska nationella programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Jag gör det samtidigt med Matte B provet, i vår. Jag har nämligen inte gjort klart hela A än, eftersom vi har en mattebok som inte följer det svenska nationella programmet. Gör ni två prov samtidigt, alltså under samma vecka/-or? (läs:prov för två kurser) Låter jobbigt (Med tanke på att man måste ha en hel del regler osv. i huvudet.) Redigerad 11 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Gör ni två prov samtidigt, alltså under samma vecka/-or? (läs:prov för två kurser) Låter jobbigt (Med tanke på att man måste ha en hel del regler osv. i huvudet.) Mjo... men det är den lätta delen. Vi kommer ha prov på allt vi gjort under läsåret ändå. (Matteprov på måndag, 9 kapitel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kadir-the-king Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Ja, idag skrev vi nationella matte A del 2, första delen förra veckan. Har någon annan skrivit det? Hur gick det för dig? Vilka uppgifter var svåra och vilka klarade du galant? Förra veckan när det handlade om den där tärningens och dess sidor, det är antagligen sådant jag är sämst på inom matten men jag tror att jag klarade av den hyfsat i alla fall. Idag gick det himla mycket bättre och jag vet egentligen inte någon fråga jag hade jätteproblem med, men missade nog några VG-poäng i alla fall. Hoppas det är någon annan som skrev också så vi kan diskutera lösningar och så vidare hej, jag skrev det andra nationella idag och det första förra veckan liksom du. det förra gick dåligt, kändes det som´. Idag gick de bättre, en det var svårt tyckte jag! allt är inte självklart:) den uträkningen med bollen som studsar, vad fick du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 hej, jag skrev det andra nationella idag och det första förra veckan liksom du. det förra gick dåligt, kändes det som´. Idag gick de bättre, en det var svårt tyckte jag! allt är inte självklart:) den uträkningen med bollen som studsar, vad fick du där? Åh, vad gullig du är. Om du kollar på datumet skrev jag provet för ett halvår sen. Så vi gjorde inte riktigt samma prov, tyvärr. Men jag är säker på att någon annan här har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Har gjort alla proven nu... ABC klara och fick 22 G poäng och 10 VG poäng så jag var inte långt ifrån VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts