Donkeey Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Tjena, har börjat få blåskärm med jämna mellanrum. Har köpt ett ny hårddisk, och ett nytt grafikkort. båda från butik. Har testat att inaktivera den nya hårddisken, hjälper inte. Har laddat ner dom senaste drivrutinerna från nVidia's hemsida till grafikkortet. Får annars inga felrutor, förutom att wow kraschar ibland Någon som vet vad felet kan vara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Tjena, har börjat få blåskärm med jämna mellanrum. Har köpt ett ny hårddisk, och ett nytt grafikkort. båda från butik. Har testat att inaktivera den nya hårddisken, hjälper inte. Har laddat ner dom senaste drivrutinerna från nVidia's hemsida till grafikkortet. Får annars inga felrutor, förutom att wow kraschar ibland Någon som vet vad felet kan vara ? Dags att formatera? ...är det enda jag kan komma på just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Formaterade samtidigt som jag installerade windows XP på den, den grundliga formateringen. Fan installerade nyss om XP på den, och var mer försiktig den här gången, blir klar och startar wow, -blåskärm- och just nu laddar jag ner andra drivrutiner från nVidia's hemsida, då ska det ju inte vara några fel på dom driversena ? *edit* kan det vara mitt nätagg som inte klarar av att ge ström till båda hårddiskarna + grafikkortet ? Redigerad 13 december, 2007 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Kommer det upp något felmeddelande efter du startat datorn igen? Klicka isåfall på "visa mer" eller någon liknande länk. Printa eller kopiera vad som står där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts