Cyper Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Jag har nyss gjort klart ett filmprojekt, eller nästan, det som fattas är ljudet från Move it up, ladies. Behöver ljudet från trailer, från början till slut. Spelade in det själv men har märkt att mitt ljud på datorn är hel knasigt och så blir även mina inspelningar. Skulle någon jävligt snäll själ kunna spela in hela ljudet från början till slutet gärna från Rockstars sida för bästa kvalité för att sedan lägga upp det för nerladdning? Redigerad 10 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Move up, ladies. Fixat. Laddar upp på Beffo nu. Edit: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-g..._up,_ladies.mp3 Redigerad 10 december, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Move up, ladies. Fixat. Laddar upp på Beffo nu. Edit: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-g..._up,_ladies.mp3 TACK. Nu kan jag äntligen ladda upp parodin!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 TACK. Nu kan jag äntligen ladda upp parodin!! Mycket trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Frågan är om det är du som ligger bakom Skrot theft auto - Looking for that special dump och denna nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Frågan är om det är du som ligger bakom Skrot theft auto - Looking for that special dump och denna nya? Jepp, Cyprez har gjort alla tre Skrot Theft Auto-trailers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Okej, Tyckte ljud kvalitén på Looking for that special dump var lite av den sämre sorten annars kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Okej, Tyckte ljud kvalitén på Looking for that special dump var lite av den sämre sorten annars kul Jag vet. Men det duger så därför tänker jag inte åtgärda det. Zip them up, children har som sagt det bästa ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Zip them up, children har som sagt det bästa ljudet. Naaw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Naaw. And It's down to you. http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/mf_doof.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 And It's down to you. http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/mf_doof.gif Um. Ner till mig? Upp till mig? "Its all Because of you? Thanks for you? Hmm. Skitsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Um. Ner till mig? Upp till mig? "Its all Because of you? Thanks for you? Hmm. Skitsamma. ''And it's all down to you! What is your name?'' Av någon anledning citerade jag Ricardo Diaz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Vart kan man se filmerna. PS.Lägg up en länk är ni snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts