achalimbomba Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Hej jag har klarat ca 70 % av spelet och jag undrar vad man ska göra för att kunna köpa fabriker/byggnader (ej safe houses)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 "Procent avklarat" ger aldrig någonsin nån värdefull ledtråd om hur långt du kommit i spelet. Vad var det sista uppdrag du körde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
achalimbomba Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 "Procent avklarat" ger aldrig någonsin nån värdefull ledtråd om hur långt du kommit i spelet. Vad var det sista uppdrag du körde? Jag e klar med walk the line.. har inte gjort alla zeros uppdrag kan det vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jag e klar med walk the line.. har inte gjort alla zeros uppdrag kan det vara det? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
achalimbomba Skrivet 18 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Japp. Nu har jag gjort zeros uppdrag... Vad ska jag göra det funkar fortfarande inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts