DindoLo Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 HEJ DET ÄR SÅ ATT jag har ina uppdrag kvar att göra det enda som vissas på kartan är skolor. Måste man köpa typ som fabriker som man gjorde i vice city ni vet glasshuset osv måste man köpa nått sådant eller göra dendära motorracet danger eller vad det är nu snälla hjälp Psst Flygskolans första uppdrag det står landing r3 vad fan menar dem kan ej klara flygskolans första uppdrag Adda min msn syrianen_145@hotmai.com och hjälp eller lägg svar hära jag är tacksam för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Har du gjort uppdraget "Why I can't create a good topic name"? Tror det är precis efter "Topic of Fail" som du gör hos Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 HEJ DET ÄR SÅ ATT jag har ina uppdrag kvar att göra det enda som vissas på kartan är skolor. Måste man köpa typ som fabriker som man gjorde i vice city ni vet glasshuset osv måste man köpa nått sådant eller göra dendära motorracet danger eller vad det är nu snälla hjälp Psst Flygskolans första uppdrag det står landing r3 vad fan menar dem kan ej klara flygskolans första uppdrag Adda min msn syrianen_145@hotmai.com och hjälp eller lägg svar hära jag är tacksam för det dui måste klara ut skolorna! läs! vad su ska göra... och antagligen ska du hålla inne r3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
achalimbomba Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Vad ska man göra för att kunna köpa fabriker/ej privata byggnader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DindoLo Skrivet 10 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Alltsåå är det ingen som kan göra flygskolans första uppdrag snälla.? Måste man klara dendära racet med crossarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Alltsåå är det ingen som kan göra flygskolans första uppdrag snälla.? Måste man klara dendära racet med crossarna? visst kör du på PC? vad är då r3? vilken evrson har du? lägg upp saven så hjälper säkert någon annan dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAmanen Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 jag kan inte klara bil skolans första uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 jag kan inte klara bil skolans första uppdrag pall dra upp topic! Håll inne gas och broms/back och sväng runt utveckla problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts