Karatemorfar Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Jag behöver hjälp.. Jag har försökt själv att rippa musiken från det det här klippet/flashen/filmen, men har inte lyckats. Ljudet har blivit jättelågt. Kan någon vara snäll och rippa det i ca 1 minut, och sedan skicka på msn eller lägga upp på beffo eller speedyshare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-a...t-hahahahha.mp3 Kanske inte bästa ljudet, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-a...t-hahahahha.mp3 Kanske inte bästa ljudet, men men. Jag tackar, men kan tyvärr inte få ner den.. När jag går in på länken spelas bara "låten" upp med Quicktime :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Jag tackar, men kan tyvärr inte få ner den.. När jag går in på länken spelas bara "låten" upp med Quicktime :/ Högerklicka på länken och välj "spara länk som". Puss på dig också, Curly. Redigerad 9 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Jag tackar, men kan tyvärr inte få ner den.. När jag går in på länken spelas bara "låten" upp med Quicktime :/ Höger > Spara länk som... ? JAG HATAR DIG DÄR OVANFÖR SÅ JÄVLA HÅRT. ANANASER NÅNSTANS DÄR SOLEN INTE LYSER. Redigerad 9 december, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Högerklicka på länken och välj "spara länk som". Puss på dig också, Curly. Woho, tack ! Höger > Spara länk som... ? JAG HATAR DIG DÄR OVANFÖR SÅ JÄVLA HÅRT. ANANASER NÅNSTANS DÄR SOLEN INTE LYSER. Okej, tack du med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Du ska ju högerklicka på länken och välja spara som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Du ska ju högerklicka på länken och välja spara som. Ofan, det visste jag inte ! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts