SilentViper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Vad händer när man har köpt alla saker till sitt mansion? Den här bion som man köpte som ligger i Little Havana kan man använda den och kolla på filmer eller? När man har klarat ut asså gjort hela main storyn händer det nåt specielt kommer man ha många som respekterar mig? Kommer ja fortförande få folk som attackerar mina företag som man har köpt? Efter main storyn kommer ja kunna fortförande göra uppdrag. För ja har bara två platser kvar att ta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Vad händer när man har köpt alla saker till sitt mansion? Den här bion som man köpte som ligger i Little Havana kan man använda den och kolla på filmer eller? När man har klarat ut asså gjort hela main storyn händer det nåt specielt kommer man ha många som respekterar mig? Kommer ja fortförande få folk som attackerar mina företag som man har köpt? Efter main storyn kommer ja kunna fortförande göra uppdrag. För ja har bara två platser kvar att ta över. Inga svar, men varför spoilade du alltihopa? Inget av det där är direkt nåt som är värt det... Redigerad 9 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Kan man lägga in sin egen musik i Scarface som man har på datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts