mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Mitt tips är att spelet släpps nån gång under det här året. Men med Rockstar vet man aldrig.. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Mitt tips är att spelet släpps nån gång under det här året. Men med Rockstar vet man aldrig.. Men orka sprida ut falsk fakta! Även jag får väl vara sarkastisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Mitt tips är att spelet släpps nån gång under det här året. Men med Rockstar vet man aldrig.. Känner du någon på Rockstar? Kan du fråga om dom kan skicka en Gta2 tröja till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Känner du någon på Rockstar? Kan du fråga om dom kan skicka en Gta2 tröja till mig? Jag vill också ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Tror ni detta stämmer; att GTA IV kommer att släppas tidigare i Austalien än i USA. Tittade aldeles nyss på IGN's GTA IV sida där det stod detta. Release Date: US: Q2 2008 Japan: Unreleased Europe: Q2 2008 Australia: Q1 2008 http://xbox360.ign.com/objects/827/827005.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Tror ni detta stämmer; att GTA IV kommer att släppas tidigare i Austalien än i USA. Tittade aldeles nyss på IGN's GTA IV sida där det stod detta. Release Date: US: Q2 2008 Japan: Unreleased Europe: Q2 2008 Australia: Q1 2008 http://xbox360.ign.com/objects/827/827005.html Jag tror absolut ingenting före Rockstar själva går ut med ett releasedatum. Men en sak fattar jag inte riktigt... Q1 är ju från januari-mars, Q2 från april-juni. Varför skriver man egentligen att spelet ska släppas Q2 när det sägs att det ska komma mellan februari-april? Q1-Q2 vore ju mera korrekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Nu är releasedatumet på GTA IV klart ! Spelet släpps den 27 April 2008 till Playstation 3 och Xbox 360.. Boka idag Källa: Discshop.se Nyhetsbrev Påstår inte att det stämmer, bara delar med mig. Redigerad 4 januari, 2008 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Jag tror absolut ingenting före Rockstar själva går ut med ett releasedatum. Vi simmar i samma båt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts