armin Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 På komplett's hemsida står det att gta kommer att släppas 29 Februari 2008 . klicka på länken sen scrolla ner till spelen http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=341232 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Q1 2008. Mellan Februari och April någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Blev inte 3 Mars fastställt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Blev inte 3 Mars fastställt? Nop, ingenting är fastställt ännu. 4 mars är iaf det jag hört från det stället jag litar på mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Tror det blir 3/3. Annars kan dom vänta med realesen tills 6/9 Redigerad 9 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Rockstar har väl själva sagt att de inte har satt något datum? Har för mig att de skulle komma ut med det så fort de visste att de kunde hålla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Vore väldigt trevligt om spelet bara dök upp i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Vore väldigt trevligt om spelet bara dök upp i affären. Nej! Jag vill ha ett releasedatum som man kan längta till som fan, sedan på den dagen veta vad som väntar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Vore väldigt trevligt om spelet bara dök upp i affären. iaf med en veckas förvarning ju!! annars kanske man inte hinner fixa fram cashen, eller om man inte får reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Vore väldigt trevligt om spelet bara dök upp i affären. det är inte så troligt,men det vore roligt(med en förvarning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Nej det vore roligare utan förvarning.. Visserligen brukar jag alltid glömma bort spelreleaser (japp trött så stavningen håller säkert inte) men ändå... Otroligt roligt om dom hypade som fan nu innan o sen typ två månader innan så kommer det inte ut nånting om spelet och helt plötsligt är det där... Jag ska skapa nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Discshop.se har 2008-04-25 som releasedatum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Rockstar sa i sin kvartalsrapport att det släpps mellan februari - mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Rockstar Take Two sa i sin kvartalsrapport att det släpps mellan februari - mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Ni tror inte att det kommer komma till PS2?..Fett besviken annars Redigerad 27 december, 2007 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Ni tror inte att det kommer komma till PS2?..Fett besviken annars oMfG, såKlaRt DetKomMer tiLl Ps2 :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Ni tror inte att det kommer komma till PS2?..Fett besviken annars jå de komer nog ente te ps2 men du få la köpa ett ps3 eller 360 som alal andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) jå de komer nog ente te ps2 men du få la köpa ett ps3 eller 360 som alal andra Jag har precis köpt PS2 =( oMfG, såKlaRt DetKomMer tiLl Ps2 :D:D Läste detta på discshop för någon dag sedan =( "Denna gång släpps spelet till nästa generation konsoler Xbox360 och Playstation 3. GTA spelen bygger som vanligt på total frihet i stora snygga miljöer. Föridig som har konsolen kopplad till en LCD eller Plasma kan njuta av grymt snygga miljöeri HD (720p och 1080p) när du geridig ut för attita över staden i GTA IV." Och jag tänker inte köpa PS3 bara p.ga GTA4, får vänta tills det kommer till PC då, Men ville ha det till PS p.ga bättre grafik (?) Redigerad 28 december, 2007 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Jag har precis köpt PS2 =( Läste detta på discshop för någon dag sedan =( "Denna gång släpps spelet till nästa generation konsoler Xbox360 och Playstation 3. GTA spelen bygger som vanligt på total frihet i stora snygga miljöer. Föridig som har konsolen kopplad till en LCD eller Plasma kan njuta av grymt snygga miljöeri HD (720p och 1080p) när du geridig ut för attita över staden i GTA IV." Och jag tänker inte köpa PS3 bara p.ga GTA4, får vänta tills det kommer till PC då, Men ville ha det till PS p.ga bättre grafik (?) Det kommer ju andra spel till Playstation 3 än bara GTA IV... Och vill du inte ha PS3 så kan du köpa fläskbox 360, den får också många andra spel än bara GTA IV. Varför köpa PS2? Du skulle ju ha sparat pengarna till PS3 som ju dessutom är bakåtkompatibel. Redigerad 28 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Det kommer ju andra spel till Playstation 3 än bara GTA IV... Och vill du inte ha PS3 så kan du köpa fläskbox 360, den får också många andra spel än bara GTA IV. Varför köpa PS2? Du skulle ju ha sparat pengarna till PS3 som ju dessutom är bakåtkompatibel. Jag vet men jag ville gärna ha ett PS3 men det var för dyrt för att vara julklapp så min mamma köpte 2:an till mig för jag hade bara ettan sedan tidigare. Jag läser på Onoff's hemsida precis att det inte vart bakåt-kompitabelt :S. Jag gillar inte heller 360s kontroller det är därför.. Aja, det blir väll födelsedagspengar + Sommarjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts