AddZ Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Rockstar Games borde göra som Team Soho gör med The Getaway serien; Bara släppa GTA IV till PS3, eller åtminstående bara konsoller. Dom både tjänar och tappar pengar på att göra det till PC. Först kostar det miljoner att göra om spelet från PS3, sen tjänar dom miljoner på releasen men samtidigt sitter slakwankers och väntar på sin jävla PC release så de kan ladda ner det gratis. Jag säger inte att det är omöjligt att folk laddar ner det till PS3 eller fläskbox men det är betydligt färre som laddar ner till konsoller. Sen kommer dessa underbara mods till PC. Man vet ju aldrig vad som händer då, om ni förstår. håller med dig men så är det på alla pc spel och det kommer nog sälja endå om man inte vill sitta å vänta 1 vecka på en nedladdning eftersom detta spel kommer säkert bli över 5GB stort t.ex Crysis vem vill ladda ner ett 12Gb stort spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 ja håle me dig trådskaparn!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 håller med dig men så är det på alla pc spel och det kommer nog sälja endå om man inte vill sitta å vänta 1 vecka på en nedladdning eftersom detta spel kommer säkert bli över 5GB stort t.ex Crysis vem vill ladda ner ett 12Gb stort spel? Tar inte så förbaskat lång tid om man inte måste avsluta ndladdningen för att kunna göra annat emellanåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Jag kommer köpa ett ps3 enbart för IV.. De lär ju iaf ha sjunkigt till 4-3.5 när IV kommer ut så.. Nej jag har inte en dator från 90, ul Redigerad 4 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Jag kommer köpa ett ps3 enbart för IV.. De lär ju iaf ha sjunkigt till 4-3.5 när IV kommer ut så.. Nej jag har inte en dator från 90, ul nja är osäker om det sjunker så mycket på tanke att dem nyligen bantade ner priset så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Rockstar Games borde göra som Team Soho gör med The Getaway serien; Bara släppa GTA IV till PS3, eller åtminstående bara konsoller. Dom både tjänar och tappar pengar på att göra det till PC. Först kostar det miljoner att göra om spelet från PS3, sen tjänar dom miljoner på releasen men samtidigt sitter slakwankers och väntar på sin jävla PC release så de kan ladda ner det gratis. Jag säger inte att det är omöjligt att folk laddar ner det till PS3 eller fläskbox men det är betydligt färre som laddar ner till konsoller. Sen kommer dessa underbara mods till PC. Man vet ju aldrig vad som händer då, om ni förstår. Jo'oh, tänk för att det är det visst det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Rockstar Games borde göra som Team Soho gör med The Getaway serien; Bara släppa GTA IV till PS3, eller åtminstående bara konsoller. Dom både tjänar och tappar pengar på att göra det till PC. Först kostar det miljoner att göra om spelet från PS3, sen tjänar dom miljoner på releasen men samtidigt sitter slakwankers och väntar på sin jävla PC release så de kan ladda ner det gratis. Jag säger inte att det är omöjligt att folk laddar ner det till PS3 eller fläskbox men det är betydligt färre som laddar ner till konsoller. Sen kommer dessa underbara mods till PC. Man vet ju aldrig vad som händer då, om ni förstår. Men då var det ett jävla tjat från dig om att GTA IV ska inte komma till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 (redigerad) Men då var det ett jävla tjat från dig om att GTA IV ska inte komma till PC Det är väl ändå mer tjat om att det ska komma till PC. Håller dessutom med Cyprez. Redigerad 5 januari, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) ja håle me dig trådskaparn!!!!! Säjm heer mään!!!! Redigerad 6 januari, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaaR Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Ja, jag tänker iaf INTE köpa en konsol bara för GTA IV. Alla spel (utom GTA IV ) som jag vill spela finns reda till PC så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts